Mandagskaffekoppen ☕️

 

God kveld her fra mandagskaffekoppen – forrige innlegg her: Mandagskaffekoppen ☕️ Det var i forrige måned..Nå første mandagen i mai i denne kategorien min! Altså jeg lager et innlegg hver mandag som handler om min kaffekopp..Hjemme eller borte! 

 

I dag ble det Hvaler! Tok bussen, den var litt dyrene enn vanlig. Da Kråkerøy ligger i Fredrikstad kommune..Jeg måtte ut med 45.- i stedet for 35.-  – for å komme til Hvaler kommune! To bussturer + en kopp med kaffe til kr. 30.- Det ble min utgift idag..Maten hadde jeg kjøpt på butikken i morges og den lå i “billigdisken” til 40 %.

 

En utrolig flott tur til Hvaler og jeg badet også..For det ble sol og varmt etter hvert..Badet ble et helt annet sted enn disse bildene..Så lager et nytt innlegg på det! Der var det skikkelig fint 🐟 Så heng med! Her Storesand på Hvaler 

 

Mandagskaffekoppen leverte i dag…Ikke kaffen kanskje, men dagen! Kaffen kjøpte jeg i en kombinert blomsterbutikk og issjappe! Er ikke sesong på Hvaler nå, så lite er åpent – nesten heeeelt stille! 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Ååå der er det fint <3 vi var der med bobilen en gang, Ivar og jeg…….! Et perfekt sted for mandagskaffekoppen – og du bader jo ivei allerede også! Klemmer til deg, tøffa <3

      1. Kjempefint der, ja husker dine innlegg fra den turen. Det var flott å se.
        I helgen har jeg badet en gang i Åsgårdstrand, på lørdag ble det Kråkerøy og campingen og i dag på Hvaler…

        Herlig…God klem…

    2. Mange fine steder ikke så langt unna der du bor. Det er rart med kysten og vann – muligheter i fleng. Kaffe må man ha men jeg drikker ikke så mye kaffe om dagen. Og det av hensyn til magen kaffe ute blir det av og til. Men det kort noen kroner. En gang kjøpte jeg varm kakao som jeg fikk i vanlig glass uten hank. Betalte over 40,- kr mener jeg. Men da sendte jeg mail tilbake og klagde. Dårlig service når man serverer varm kakao i glass uten hank til den prisen. Ha en vakker tirsdag.

      1. God ettermiddag..Masse fine plasser rundt her ja..Korte avstander. Jeg drar mer til Hvaler etterhvert, for
        det er en hyggelig tur med bussen også. Masse å se på og man får nærkontakt med øyene.
        Kaffe må man ha og det bør jo serveres slik at man kan holde koppen, kakao er varmt!

    3. Det er så flott på Hvaler! Da vi var på speiderleir ifjor sommer, hadde jeg tenkt meg ut til Skjærhalden og galleriet til Lisa Aisato, men det ble det ikke tid til da. Håper å få tatt en tur ut dit seinere! Derimot fikk jeg være med å seile og ro et vikingskip rundt deler av Spjærøy, – det var gøy!

      1. Det var utrolig mye fint – jeg måtte jo titte i vinduene..
        Så jeg drar ut en annen dag det er åpent. Flotte gaver til seg selv og andre.
        Spærøy har jeg vært hver sommer på en hytte…i mange mange år..Koselig øy og seile rundt er fint.
        Vært på mange slike båtturer opp gjennom livet..Med båt rundt øyene..Det er mye å se.
        Ha en fin fin kveld..

      1. Tusen takk, måtte bare be dama i blomsterbutikken til å mixe en kaffe til meg..
        Mye stengt på denne tidene. Er ikke sesong..
        Men det blir vel bedre på helgene som kommer nå. Flott sted! Har vært der kjempemasse tidligere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg