Jeg bygget min båt i skumringen

 

God lørdag!

 

Jeg liker bøker, kanskje mest de som man kan bla i og finne ideer, tanker og vakker kunst. Men jeg liker også kokebøker, strikkebøker og romaner..

 

Tor Rafael Raal – lager magi. For en dyktig kunster. For en herlig bok med nydelig kunst og fotografier og vakre dikt. Fotografen han bruker er Per Heimly.  Boka heter “Jeg bygget min båt i skumringen”. Jeg sjekker ut og den er ikke til salgs lenger. Boka kom ut i 2013.

 

Boka var til og med signert. Kjøpte den brukt og betalte bare noen tiere..Og rosinen i pølsa var at inne i boka lå det et trykk. Det har jeg hengt opp på veggen i glass og ramme og paspatur. Det ble fint, men ikke 100 % med ramma jeg hadde liggende, men skal finne en ny en dag! Så da skal jeg vise dette frem på bloggen! Men du verden så fint. Jeg tenker når folk får gaver, og denne gaven kan umulig blitt åpnet. Da man finner en liten skatt inne i boka! Sånt skjønner ikke jeg…Men bra for meg da! 🙂 Litt her også: Modernartgallery Titt innpå – så mye fint! 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg