Japansk kunst

 

Jeg tok noen bilder tidligere i dag..Da jeg var på jobben. Dette er Japansk kunst altså..Dere skjønner hva jeg mener – KUNST I JAPAN  (les litt på linken jeg legger ved) Det er mye bølger og trær og Japansk kirsebær når vi ser på kunsten fra Japan..Her er det ikke kirsebær da, men dere skjønner poenget mitt! Det er trær!!!

 

Japansk kunst er fascinerende og det er jo naturen her på Østlandet om dagen også! Det er vakkert, det er spesielt og det er helt utrolig sjelden vare å se dette også, og så mange dager! 

 

JAPANSK KUNST I NORGE🏯

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det er vakkert ute nå. Har ikke tatt så mye bilder, for med bare meg og to hunder i bånd er det liksom ikke nok hender til å fotografere…. Ikke fristende å ta av vottene heller.

    2. Det er så vakkert ute i dag, samme hvor man ser. Det er noe med trær og busker dekket av frossen snø 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

      1. Utrolig nydelig har det vært, litt annerledes i går..Det ble plutselig 0 grader og da mister trærne
        sin flotte dekorasjon. Klems…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg