Japansk kunst – del 2

 

Husker dere at jeg fanget Japansk kunst i vinter? Hvis ikke, se her: Japansk kunst Det var vinter og det var kaldt! Nå har jo endelig varmen kommet og da ble det Japansk kunst på sommerlig vis..🏮

 

Kaller det Japanske kirsebærtre! Vakre er dem og den vakre rosa nyansen – man kan virkelig falle helt pladask! 

 

Jeg ble helt satt ut, har ikke sett blomstringen i år – det sa sikkert bare 1 – 2 – 3 og så poff og så var blomstringen i gang! 

 

Helt nydelig og vakkert..Jeg har ikke et slikt tre i hagen – men tror jeg absolutt skal tenke veldig på det! Aldri for sent å jobbe med hagen!

 

Hage er noe man holder på med hele livet tenker jeg! Sitatet under er lånt! Fant det i boka Livsnyterhagen. 

 

“STELL HAGEN SOM OM DU SKAL LEVE EVIG.” 

 

Fineste fargen! Så underbart…Kan rosa være!

Finste fargen! Så lekkert…

Fineste fargen! Dette gjorde dagen! 

8 kommentarer
      1. Ikke sant, de er helt skjønne….Må sjekke pris, på neste tur til et plantesenter. Tenker jeg……
        Klemmer og fin 1. mai til deg <3

    1. Ja hvorfor ikke!! Japansk kirsebærtre ser ut til å vokse godt her hos oss, blitt noen av dem her i byen også med tiden 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg