Hus og hjem – påskepynt

 

God kveld fra Hus og hjem 🏠 – forrige innlegg her: Hus og hjem – lykkelig eier av en Ballograf I dag fikk jeg masse reklame i postkassa og det var også fra Europris. Tre harer i eggeskall for 100.-. Det synes jeg var billig! Under her er fra en nettbutikk og de tar 139.- for en! Nettbutikken finner du her: LOSENBUTIKK 

 

Så jeg tenker det er viktig å følge med på og varer fra Home og Trend går igjen flere steder! For meg ser disse prikk like ut! Men jeg har ikke vært på Europris og sjekket høyde og slik! Så skal ikke være bastant her…

 

Men altså masse man kan finne på Europris, som man finner i interiørbutikker og blomsterbutikker! Men jeg skjønner, driver man en liten butikk så er det ikke lett å konkurrere med en stor kjede! Men titt gjerne innom nettbutikken, de har skikkelig mye fint! 🏠 Så skriver ikke dette for å skaffe butikken dårlig lys, men bare for å minne folk om – SJEKK PRISER!

 

Hus og hjem 🏠

 

22 kommentarer
    1. Skikkelig koselige de harene der altså! Jeg må nok en tur innom Europris snart…. skal jo ha noe påskeegg-godis til ungane mine også! Greit å være litt prisbevisst syns jeg! Klem <3

      1. Ikke sant, må lure rundt og finne ting som er rimlig..Og jakte litt.
        Europris er stedet når det gjelder å fylle påskeegget i hvertfall – klemmer 🐣

    2. Det er mye som er ganske likt, men har helt forskjellige priser. Merkenavn og produksjonsmåte har alt å si. Jeg har funnet mye rimelig påskepynt i bruktbutikker, og det er sånt de setter fram nå. 😀👍

      1. Herlig, ja det er masse fint i bruktbutikker. Jeg har masse pynt selv, så har ikke dratt med noe fra bruktbutikk
        i år, men skal aldri aldri…Men er på jakt etter eggeglass med påskemotiv, det skal jeg se etter.
        Ja, må lissom henge med på prisene..Har en blomsterbutikk som jeg titter innom også og der har de mange varer som
        jeg finner mye rimeligere andre steder. Man må følge med rett og slett..🐣

      1. Ikke sant, viktig å følge med litt. Hvis man trenger noe. Typiske jul og påsketing ville jeg ikke
        handlet i en liten nisjebutikk. Her er det påske over hele huset! 🙂

    3. Jeg var jo på besøk på Losen Butikk i forrige uke, og fikk øye på harene i Europris brosjyren i helga.
      Jeg tenkte og at de så veldig like ut, men har ikke vert på Europris og sjekka.
      Og ja, det er alltid smart å sjekke priser.
      Nå er det nok vanskelig for sånne små butikker som Losen å konkurrere med slike store kjeder som Europris.

      1. En flott butikk med masse fine ting. Men typiske jul- og påsketing ville jeg ikke handlet i denne butikken.
        Det blir for stor avanse. Men jeg delte linken til butikken og tenker det er bra!

        1. Fint at du linker til butikken. Det tenker jeg driverne liker.
          Jeg kunne nok ha kjøpt påske- og julepynt i en slik butikk. Avhengig av hvor hardt jeg falt for det jeg så – og selvsagt pris. Harene var utrolig søte, men jeg ville hatt mer enn en. Og nei, ikke til godt over 100 kr. stk. Hadde nok ikke kjøpt en til den prisen heller.

          1. Koselig butikk og linke til. Skal handle litt der jeg. Men blir etter påske.
            Ble overraket over den forskjellen på pris..Det var det jeg reagerte på.
            Men jeg ser det flere steder, blomsterbutikker også. Kjører på med litt for “gode” priser.
            Men jeg tenker det hadde vært smartere med litt annen vri! For folk følger jo med..Jeg ser sjelden folk
            handler masse stæsj i blomsterbutikker..Det går i det man kommer for å kjøpe, blomster! Og drikke uten alkohol er populært.

    4. Skal på Europris i morgen etter at jeg har vært hos legen. Skal sjekke der. Handlet jo på Losen og fant oljelampe som passer på spisebordet, og noe annet. Pakken er på vei hit, og det blir bra. Men viktig å sjekke priser og hva man tar seg råd til. Klem til deg.

      1. Du får ta en titt. Synes det var stor avanse på en liten hare/kanin i denne butikken.
        Men unike produkter som du handlet finner man ikke på Europris.
        Klemmer og fin dag Eva <3

    5. Ja, det gjelder å se deg om. De hadde da sånne harer for noen år siden også???? Jeg kjøpte og ga bort da, men husker slett ikke hva de kostet. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    6. Koselig pynt det der.. Her har mannen hentet opp påskepynten vi har fra boden, hatt den i maaaange år og syns det er koselig med det gutta har laget 🙂 Klem <3

    7. Mye fin Påskepynt man kan lage og få tak i. Påsken blir krim og tv og turer og litt mat. Da jeg var barn husker jeg at vi tegnet på egga. Resultatet ble den gang en ung utgave av Kåre Willoch. Nå skal jeg hjem og har nok og gjøre der. Ha en fin kveld

      1. Håper du har hatt en fin kveld..Ja, tegne på egg var gøy..Det gjorde vi masse.
        Krim og TV er påske..Og turer. Vi får håpe på sol og fine dager.

    8. Jepp! Sjekk priser. Europris har mye de!
      Blir ikke mye påskepynt her – utenom påskeliljer og noe bittellite fra i fjor – kanskje gult lys å brenne ved frukostbordet og ja… nei påska pynter jeg ikke til egentlig 🙂

      1. Her er det påske i alle rom..Smekkfullt overalt og i vinduer! Duker med påskemotiver, og gule lys.
        Kanskje det ikke er en stor tradisjon på vestlandet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg