Hus og hjem

God kveld her fra Hus og hjem – link til forrige innlegg. Fikk en mail fra Christiania Glassmagasin og fikk se at det har kommet ny Mummikopp for sesongen! En skikkelig sommerkopp og jeg falt pladask….Har ikke kjøpt disse koppene på en stund har et helt skap fullt egentlig, men denne ropte på meg! Dette motivet – sommer…OG du og du, dette ga meg noe!

 

Og jeg bruker faktisk disse koppene hver eneste dag nå, tidligere synes jeg de var litt små til en bøtte kaffe hver morgen! Men nå har jeg jo Espressomaskin og der blir det litt mindre mengder med vann, men mye kaffe! Det er jo to typer kaffe på denne maskinen min, det er Espresso og Lungo..Til en kopp Lungo er en Mummikopp helt helt perfekt! Jeg løper og kjøper en dag, men først må jeg ha lønning! 🏠

 

 

Hus og hjem 🏠

22 kommentarer

Siste innlegg