En flott dag med rikdom

 

Jeg har ikke blitt rik på penger, men på opplevelser i nydelig turvær!  Stedet var Gangsrød, byens badeplass i “gamle dager” – det var visst der hele byen dro for å bade! Nå virker det ganske gjengrodd…Men det har blitt en skikkelig fin kyststi! Jeg elsker kyststier…Da er det merket og flott og med fine plakater underveis og bare til å kose deg! Da har man et mål med turen, liker gode mål! 

 

 

Fant denne lille sommerfuglen på bakken, den måtte opp i trærne synes jeg! Ble nesten litt eksotisk…

 

 

Glane utover og se horisonter, det er jeg glad i!

 

 

 

Det er godt med slike stier med bruer som er lagt til rette, så slipper man å måtte gå barbeint og ta av sokker og sko! 

 

 

Det toppet seg med et svanepar! 

 

 

Skarv er det mye av!

 

 

Jeg liker godt å lese meg opp underveis. Det gjør turen enda flottere! 

 

 

Jeg bakte kanelboller før påske, det er skikkelig digg å ha med på tur! Og husker dere vottene? De er like fine Jeg stjal ikke – jeg adopterte Så hjemmelagd er det beste! Det er kvalitet, det holder koken..

 

 

Slike farger er så vakkert! Og under her er litt fortelling om badeplassen – da damene gikk med barnevogn og menn i dress på vei til et sjøbad og iskrem! 

 

 

For en fin dag i påsken…Nå blir det god middag her i heimen..

14 kommentarer
      1. Tusen takk, i dag ble det en fantastisk tur…..stor lykke…
        Deilig å være ute….Kosa meg veldig med mat og vann og kanelbolle 🙂
        Klemmer…

    1. Fine bilder. Opphold her med litt sol. Gikk ca 1 time og det var deilig. Er du på Facebook? Vi fikk en tidlig påske i år. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk, påska er nok litt for tidlig vil jeg tro…
        Sola kommer vel når vi er på jobb igjen tenker jeg..
        Ja, Solliv har egen side. Bare til å søke opp.
        Har privat også – men ikke så aktiv på FB lenger. Blir mest blogg.
        Kos deg med dagen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg