Dedicat – tanker og ord

Jan E. Håkonsen – Dedicat.blogg.no

 

Jan er en herlig type! Fra Rognan…

 

Jeg har møtt Jan på et bloggtreff for noen år siden, og da hadde har reist fra Rognan til Oslo – hvor treffet var! Jan er pensjonist og student og har en haug med diverse verv både her og der…Og også forfatter! 

 

I 2016 kom denne boka ut – “Tanker og ord” – Det er tanker som har blitt til dikt og samlet sammen og blitt til en flott bok! Jan er aktiv person og gir seg ikke med det…Han har i mange år skrevet en blogg! Du finner bloggen her: DEDICAT.BLOGG.NO Han er dessverre ikke så aktiv lenger på blogg da han er student! Ja, du leser riktig…Selv en student kan ikke rekke over alt og studerer man så må man jo gi det fokus. Det skjønner vi så klart! 

 

Men altså bloggen kommer etterhvert ut i bokform! Du kan kontakte Jan på messenger eller på

 

SMS 917 96 498  og forhåndsbestille  boka eller på mail: [email protected] – Boka blir sendt rett fra forlaget og vil koste 379.- Forlaget vil sende faktura sammen boka…Så alt du bør gjøre er å sende beskjed til Jan om din adresse og hvor mange eksemplarer du ønsker å bestille..

 

Du finner innlegget om dette her: snubla innom 

 

Jeg har bestilt og gleder meg til å lese bloggen hans i bokform – den er helt unik! 

 

Håper og tror at du sender Jan ei koselig melding 🌸 slik at det blir en bok ut av bloggen! Forlaget ønsker så klart å sikre seg at det er interesse!

 

Så hva venter du på!

 

SNIIPP,  SNAPP SNUTE

Våren denne intense tid.

Noen få dager fylt av forandring!

Som tenner det gnistrende håp i natur og mennesker.

Et inderlig håp, som sakte slukner i våte sommerdager.

Og forsvinner helt under havskoddas kalde og klamme svøpe.

 

Tekst: Jan E. Håkonsen (fra boka tanker og ord).

 

12 kommentarer
    1. Jeg har bestilt 🙂Hvis jeg har forstått riktig så er det dikt det også. Dikt han har skrevet på blogg 🙂Gleder meg. Jeg har den forrige også 🙂

    2. Det skal jeg tenke på. Liker tekster og tanker fra folk som dette. Det er lørdag og i dag skal jeg fikse sykkel, vaske tøy og bare tenke på meg selv. Ha en fin dag.

      1. God morgen Helge…Send en melding til Jan du. Med ditt navn, adresse og telefonnummer..
        Så betaler jeg boka for deg…Vipser over eller sender deg penger på konto når den tid kommer. Det er giweaway fra meg…Som trofast leser av bloggen min. Ha en fin dag og nyt lørdagen!

    3. Jeg har bestilt boka – og jeg gleder meg! Jan er en herlig fyr – snill, god, morsom og med mange jern i ilden! Han brenner for det han holder på med! Jeg møtte ham jo også i Oslo – og jeg har vært innom og besøkt ham i Rognan! 🙂 klem

      1. Flott fyr og jeg gleder meg til boka!
        Håper den blir trykket…Så får vi håpe alt klaffer…
        Kanskje det er mange flotte bilder også, Jan er jo en dyktig fotomann også..
        Klemmer på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg