ut på tur sammen med furua

 

Jeg har trampet og gått og det til en av de høyeste punktene her på øya. Veldig fin løype og masse furu på veien.

 

 

 

Her på krakken ble det en rast. Knekkebrød og en bar! Veldig god altså, kjøpte på Rusta. Men om det er sunnere enn sjokolade aner jeg ikke. Men jeg må ha litt energi når jeg går. Vært på jobb og bare bytta klær og dura ut!

 

 

Du kjære Furu!

 

 

Ganske stilig altså!

 

 

Turen var super og været likeså! Du kan lese litt om furu her: FURU  Blir jo fine møbler da. Før hadde jeg masse furu her i huset. Men etterhvert ble det byttet ut og vi ble lei det. Men jeg leste på et interiørblad her om dagen at møbler av furu er meget populært. Men kanskje ikke de de gamle firkanta sofaene med rutete puter. Men litt mer minimalistisk. Sikkert fint. Var jo ikke sånn stil før. Da skulle det være mye av alt! Så da ble det til slutt litt voldsomt og folk fikk nok! Hvor det har blitt av mine møbler husker jeg ikke, noe havna vel på hytta! Vi hadde 2 hytter den gang jeg var gift! 🙂 Egentlig 3 hehe…ene solgte vi..Resten av møblene havna vel på fyllinga <3 Men furu i naturen er vakkert. Særlig de små lubne som på denne turen her! 

 

 

Ikke akkurat minimalistisk stil..men folk er forskjellig. Ser ikke slik ut hjemme hos meg! Så mye dill og dall har jeg ikke! 🙂

 

Den som har meget, har meget å miste.

 

 

 

12 kommentarer
    1. Kos med tur og litt å spise på 🙂 Veldig glad i Furu..mormor og morfar hadde ei i oppkjørselen..og der elska jeg å sitte på en av di store grenene 🙂 Flotte bilder i finværet du har her..og det nederste var ikke vakkert..men kult som bilde 🙂 Klem og fin dag videre <3

      1. Tusen takk, furuer er flotte. Liker dem godt. Møblene som er populære nå er sikkert fine. Men mine møbler får duge litt til…bytter ikke ut 🙂 fordi det er moderne igjen.
        Det siste bildet….var ikke akkurat less is more….:) hehe..klemmer…
        Men bildet var fint og katten kosa seg oppi en gammel sofa <3

    2. Her var det masse fine furuer ja😃 Flotte trær.
      Jeg tror jeg klarer meg veldig fint uten furumøbler jeg også. Hadde hele stua full en gang i tida. Trehvitt…hadde de vært malt kunne det enda gått an😊

    3. Furu gjør seg best ute i naturen, synes jeg og vil ikke ha det på vegger og i møbler. De du møtte på turen i dag var jo vakre og nesten som skulpturer der de står litt forblåste og klorer seg fast.

      Ønsker deg en super helg.

    4. Furutrær er så flotte – her var det mange fine! Jeg har furumøbler….. og ikke minimalistisk stil…. mye småting – settekasse – puter og stæsj…… klemmer <3

      1. Furu er flott…Så bra med furumøbler. Da er du moderne…mine forsvant..Men solide er dem. Jeg også hadde mye stæsj…Men jeg har ryddet og ryddet. Og nå mest loppis-møbler 🙂 Kjøpe nytt gjør jeg sjelden..:) klemmer…

      1. Tusen takk, ja her var det fint å gå tur. Meget deilig – passe fin løype og fin utsikt også. Men her ble det bare bilder av furua 🙂 klem til deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg