kommer vi opp av sumpen med det første?

 

God kveld i heimen. Ja, det er vel der du er nå….Alt alt er snart stengt ned. Nå begynner butikkene å stenge. Helt greit. For folk henger rundt på senteret enda leste jeg. Særlig de eldre! Rart med det. Det er sosialt med den kaffekoppen der sammen med kjente og kjære.

 

Nei, være hjemme blant dem man er vant til å være med. Helt nære familiemedlemmer. Komme seg opp og ut av dette blir verre og verre. For vi kan ikke be om hjelp. Da drar vi andre med oss i sumpen…Ikke så lett og ikke så greit…Hver og en får kave litt nede i mørten. Alene..Vi skal IKKE være sosiale nå. Jeg er jo vant med det. Stort sett alene hele tida og mye her hjemme.

 

Er ikke så stor overgang akkurat!

 

Ikke har jeg løse vipper som må stelles. Negler som skal fikses. Ikke går jeg på store samlinger av folk. Aldri på fest! Eller sosiale lag..Så min “sump” er jo slik hele tida! 🙂 Men det er mitt liv. Men vi får bare stå det av. Om vi er vant med det eller det. 

 

 

Vi skal tilbake til den normale fine hverdagen.

8 kommentarer
    1. Fine bilder hadde du da selv om det så temmelig vått ut der! Ja, det er merkelig hvordan ting har blitt. Stille, stille er det. Jeg som er vant til å ha familie innom stadig vekk, kjenner på savnet. Men vi får sende meldiger og ringe i stedet. Ønsker deg en finfin dag i vårsola! 🙂 Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, vii håper og tror at toppen er nådd. Men enda er ikke alle feriegjestene kommet hjem. Det er tusenvis av folk i Spania, Kanariøyene og drar nok med seg enda mer dritt. Når alle er kommet hjem og alle grenser stengt skikkelig. Og alle holder seg hjemme. Da hjelper det nok….men blir en stund til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg