Har jeg fått meg rosa parykk?

 

Ser jo nesten slik ut! Sånn party party – skal jo være litt høy på håret da! Neida, bare Roddisen min som gror og gror! Den er jo snart høyere enn huset og..hehe…I overfall dobbelt så høy som meg! Har også laget meg to små utgaver av denne! Og så har jeg en diger foran huset også! Så hvis man regner riktig så har jeg fire stykk rosa og så har jeg tre digre i hvite + en liten en som har sådd seg selv…det er litt uvanlig. Men hos meg gror det altså….

 

 

 

Sånn gikk når hagen gror til. Men det tar 100 år å lage en fin hage, så jeg har noen år til på meg! Hagearbeid er jo gøy det da…særlig planter/busker som blomstrer år etter år. 

 

Stelle i hagen er fin trim og bøy og tøy… 🙂

16 kommentarer
    1. Så fantastisk flott Rododendron.
      Jeg har bare en i lys lilla. Samme farge som denne.
      Jeg har flere Peoner.
      Håper bare ikke de blomstrer fra seg mens vi er på hytta på Nordmøre.

      1. Tusen takk – veldig flott! Og denne er så diger og høy og bred! Virkelig et syn!
        Får håpe du får sett litt av blomstringen da! Men er litt typisk…
        Hagen er finest når man er på ferie!
        Fin kveld videre!

      1. Takk, ja – de er fine synes jeg. Men blomstrer ikke lenge da. Men er jo grønne og fine hele året!
        Og trenger ikke mye stell eller god jord…Sånn fjelltomt som hos meg er suveren…Klem…

    2. den er nydelig ,noen av mine har fått en dett,om det er frost eller tørke aner jeg ikke mulig begge deler så nå har vi koblet til en dryppslange så noen av dem får vann på røttene ,for jammen har det vært tørke hos oss denne tidlig sommeren

      1. God morgen! Får håpe de kvikner til igjen med litt vann! Sommeren har vart lenge hos dere, vi trenger regn nå! Her ble det plutselig vanninghsforbud!
        De trives her hos meg – men er mager og dårlige jord og det liker dette slaget her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg