Hos Solliv

 

Da har jeg bare tatt noen bilder fra hagen og fra plattingen bak huset og litt fra veranda. Det er utrolig tørt nå, så mye strå og tørt gress..Men sånn er det! Og regn er ikke ventet denne uka heller! 

 

Blir ikke så mye tekst her på dette innlegget – bare litt hagebilder. Jeg har to digre lilla rododendron, en foran huset og en bak huset! Og to store klokkebusker ved veranda, de er i knopp nå! 🌺

 

Og en hekk med spirea langs garasjen. Den er virkelig vakker nå – blomstrer med hvite vakre blomster. Liker denne bedre enn den spirea som kommer tidlig på våren! 

 

 

18 kommentarer
    1. Kjempefine og nydelige bilder, og så herlig som det blomstrer hos deg ❤😊

      Hos oss har vi hatt mye surt og kaldt vær med regn, men så lenge det er oppholdsvær og ok temperaturer klager vi ikke 😊

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, det var hyggelig sagt. Jeg liker å være i hagen, trives veldig med det.
        Prøver å lage koselige steder å sitte. Slik at det er et avslappende sted å være.
        Klem…

    2. Så mange flotte blomster og planter du har i hagen! 🤩 Nydelige rhododendron! Jeg koser meg med alt slikt jeg også, og elsker å gå i gartnerier og hagesentre å kikke! 🥰 Men vi hadde absolutt trengt regn her på Østlandet, – veldig tørt og må ofte ut og vanne.

      1. Tusen takk, ja det er veldig hyggelig med hage og titte rundt.
        Moro. Trivelig med hage, men nå begynner det å tørke veldig og det er jo vanningsforbud her nå.
        Så må bære vann hit og dit helst. Men går går greit, gresset kommer tilbake og buskene har dype røtter.
        For jeg har lært at det å gå rundt å vanne annenhver dag er bare dumt for gror røttene oppover.
        Best å prøve å la dem klare seg selv mest mulig. Vanne sjelden og mye på en gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg