En dag på tur!

 

Litt bybilder fra Halden i dag! Det var et løp som pågikk og moro å se at det er litt action i byen! https://www.sportsidioten.no/resultater/resultater-halden-o-meeting-2024/ Tror det var dette som pågikk! Aldri farlig å klikke deg inn på lenker som jeg legger ved! 

 

Været var så skralt og elendig i dag, så gadd ikke bli her hjemme så tok en tur med toget…til Halden! 

 

Grått i Halden også, men det var litt å titte på i hvert fall…Sitte her hjemme og kjede meg gidder jeg ikke! Det øsregnet og ingen hagedag her hjemme…Da må man finne på andre ting på fridagen sin..

 

Ikke kaldt, men grått – og helt stille…Deilig at den sure vinden var borte..

 

 

Liker å titte inn i gamle hager, sjarmerende…Og masse løkblomster! Et blått teppe! 

 

 

Fine gater, brostein…humpeditten – hvis du sykler!

 

 

Speiling er flott! Nede ved kanalen..Og her begynte restaurantene å åpne…De er jo stengt vinterstid..Åpnet kanskje til påske! Og jeg satt meg ned!

 

 

Mat må man ha og det var kommet penger inn på kontoen i løpet av natta…Så da slo jeg til med mat og en alkoholfri øl! 

 

 

Liv og røre med løp… Masse folk i senteret og nede ved elva Tista!

 

 

Og blomster til dere som titter innom! Ha en riktig så fin kveld! 🌸 Halden er en fin by! Liker den godt jeg…Kanskje det er byen du besøker på din neste tur?

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk vennen.. Trivelig by når det går mot sommer. Da skjer det litt og mye å se på. Fint ved kanalen og titte rundt og trivelig å ta en matbit. Liker denne byen..🌞🌞 God klem herfra..

      1. God morgen…moro å være på tur. Nei, jeg orker ikke sitte på rumpa inne og lese hele dagen. Jeg tar med bok på toget.

        Jeg farter rundt! Halden er en koselig by og spesielt vår og sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg