Fredagstanker….

Hei dere, da ble det kvelden. Jeg har gått tur og tok bilde av denne flotte gakken i en bitteliten bekk. 

Synes lissom ikke det blir helg før jeg har gått ettermiddagsturen etter jobben. Bloggen min er min og er min venn føler jeg. Deler tanker og små opplevelser. Og store opplevelser. Er ikke så opptatt av å mene så mye om samfunnet. Men liker å dele noen bilder da. Sånn som denne anda. Og små og store tanker. Ikke alle de innerste da, da blir jo spenningen borte. Hvis man deler ALT på nettet. 

Jeg går tur hver dag, opptil flere. Men føler at det ikke er en turblogg. Så da blir det turbilder en gang i blant. Egentlig er det hørselblogg med noe attåt. Litt sånn god lapskaus – hiver opp det man har og rører rundt. Det er jo det som er livet. Litt forskjellig…….Skrive alt for lange innlegg er kjedelig synes jeg. Må være litt tekst og litt bilder. 

Kvelden blir sikkert å slappe av litt her hjemme, hadde tenkt meg en tur til byen og se på “kulturnatt” forskjellige aktiviteter rundt i byen i kveld…men nå pøser det ned. Så kanskje greit å lese i en bok her hjemme. Kultur så det holder det…

Ønsker dere en magisk kulturkveld i hytte og hus og på byen, kose dere masse…….

Klem Solveig 

 

22 kommentarer
    1. En variert blogg er flott 🙂 Jeg prøver å gjøre alt mulig forskjellig på bloggen, liker å finne på nytt 🙂 afin fredag Solveig 🙂

    2. Ja, du er flink…sitter og skriver fra en ipad jeg så blir litt knotete…Du tegner og tuller og rimer og fjaser…..Bloggen din er topp vet du….JEG er nok litt mer stille og rolig type og det tegner bloggen på.en måte….kos deg 🙂 klem.frodith:

    3. Utrolig fint bilde ! Litt enkle innlegg er det jeg liker best også.. Alltid hyggelig å titte innom deg og bloggen din ..Kos deg med bok, her blir det litt tv-titting.. God helg <3

    4. Så flott bilde av anda..og er jo fint med variasjon..og turer hører jo med i hverdagen til mange..så tur bilder blir jeg aldri lei…men det er meg…hihih…Ha en god kveld og kos deg med bok…

    5. Tuuuusen takk, så koselig å høre/lese. Små enkle innlegg er min favoritt. Det gjelder meg selv og andre….sliter med å for mye tekst. Da detter jeg ut….nå bok….og du kos deg med tv. Klemmer fra regnet…annebe:

    6. Tusen takk, synes det motivet ble fint. Dan bare satt der. Tur er fint det…men her blir det mye av det samme vettu. Glomma, båter, skog og sjø…:-) ingen daler og ingen fjelltopper. Ha en vakker kveld i heimen. Toini:

    7. Jeg husker du sa til meg på bloggtreffet : du skriver langt du!
      Ja jeg gjør vel egentlig det. Jeg bør kanskje skjerpe meg hehe
      Jeg liker bloggen din veldig god både kort og litt lengre 🙂
      Ha ei fin helg <3

    8. Tusen takk så pent sagt. Du skriver passe nå,synes jeg…Du skrev veeeeldig mye til å begynne med. Fort gjort å dette av lasset da se. Men jeg skjønner når man har mye på hjertet så blir det laaangt.poesimylife:

    9. Tisen takk, ja ikke sant føler at det er en venn jeg betror meg til …..:-) men denne vennen holder ikke på hemmeligheter, hehe…..natta 🙂 Jernbanefrua..:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg