Tok bussen til Hvaler i dag….

Vel….det var litt overskyet, mem tror det var årets varmeste dag. 32 grader. Det er varmt. Det var en vegg av varme som møtte meg da jeg gikk av bussen. Bussen  går hver time fra Oslo til Hvaler. Kjempefint tiltak. Så bare til å gå på bussen 5 min. fra meg.  .Kjører til Kirkøy. Lissom hovedstaden på Hvaler, hehe…Masse folk for P4 var der også….Det visste jeg ikke om da. Jeg skulle bare bade. Jeg hadde tenkt å ta ferje til øyene, men bussen for forsinket og lenge å vente på neste ferje…Så tok noen bad og kosa meg med en is og tok buss hjem igjen….

22 kommentarer
    1. Du var ikke alene der heller nei :-)) Der det er vann er det folk om dagen, det er nå helt sikkert 🙂 Så fint ut der da, så håper du hadde en fin stund der ute 🙂

    2. Så koselig! og om det er på Hvaler hvor jeg var som ung..ja da har det virkelig blitt forandret der! Den fine “stien” på platting da…Er jo blitt veldig populært på hvaler..så skjønner jo at de må friske opp…Du bor i et sommer paradis! Ha en god kveld! Flotte bilder!

    3. Sikkert der du har vært, Skjærhalden på Kirkøy. Blitt laget en bystrand der. Fin sti og benker til å sitte på. Dusjer og toalett. Veldig fint. Badet der en gang og så gikk jeg på den andre stranda litt unna. Der var det nesten ingen folk. Sommerparadis er det virkelig. Men mye folk, litt roligere her på Kråkerøy. Toini:

    4. Jøss så smart og flott 😀 Nå er det knallvarmt hjemme.. 34 grader i dag.. leeer.. men jeg er jo ikke der 😛 Men har vel vært et par tre og tyve her i dag. 🙂 Men litt vind. Men flott 🙂 Takk for titten 🙂

    5. Så koselig da..vi kjørte tog i dag :)) Flotte bilder ..fin sommerstemning med bading og båter :)) I dag har jeg ikke spist is..men i går spiste jeg to gullkroner på kvelden..nam ! Klem <3

    6. Kjempekoselige da 🙂 Ser kjempekoselig ut der 🙂
      Det lureste er nok å bade nå ja.
      I dag har det vært kjempevarmt her også. Det blir slik at man blir så daff og sløv. Har kost meg på verandaen i solen, lest og tatt det med ro 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    7. Tusen takk, deilig med tur tii Hvaler selv om det var varmt….det er sommerstemning der ute ja….heldig er de som har hytte der….men men fint her på Kråkerøy også….kos deg med kvelden….annebe:

    8. Bare hyggelig, ser det er. Varmt hos dere nå ja, Det er bra slik at barn og voksne får badet og kosr seg..Hjelper på tempen i Lofoten også da…kos dere med kvelden. dedicat:

    9. Der var det fint. Dette er også en plass jeg ønsker å besøke, da jeg aldri har vært der.
      Nydelige bilder 🙂
      Jeg håper at du får en nydelig dag i dag <3

    10. Ja vi får se om vi kommer oss dit en tur i sommer. Men jeg er redd for at vi ikke vil rekke det. Vi drar til Danmark på lørdag. Når vi kommer hjem så blir vi hjemme noen dager, før jeg starter bilen og kjører med moren min, barna og hunden til Trøndelag. Vi kommer til å bli i Trøndelag til nærmere skolen starter. Det ser dårlig ut med flytting for oss i sommer, da vi rett og slett ikke har tid til å gå på visning eller å legge huset vårt til salg. Tiden får vise om vi kommer til å flytte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg