Sommerfugler….

Sjansen banker bare på en gang,

mens fristelsen står og holder fingeren på ringeklokken….

(ukjent)

Ikke sant….det er noe med det…

Ute er det kaldt, og jeg har stekt vafler og tenker tilbake på sommeren som var. Den gikk fort, ble egentlig borte etter juli….Selv om jeg badet mange ganger fra juni – og langt uti september…Men vi manglet disse varme kveldene hvor man sitter ute og nyter til langt på natt 🙂 

Sommerfuglene de var der og jeg savner dem, så da blir det å titte på mine egne..

Den på veggen kjøpte jeg på Mallorca for mange år siden, hadde den på fanget hele flyreisen 🙂 og disse glassbrikkene kjøpte jeg på loppis for ca. 8 år siden….de er fine synes jeg 🙂 

Nå blir det tur i marka, for ut må man…det er det jeg elsker og som gir meg ENERGI ❤️❤️❤️

6 kommentarer
    1. Så fine sommerfugler du har! og ja..vi får kose oss med bilder av dem, til de viser seg igjen..for noe er der ute et sted..det syns jeg er rart å tenke på…hihih..Håper du har hatt en fin tur, og du må ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg