Du er sterkere enn du tror…

Da har denne fuglen vært ute og fløyet igjen….

Som jeg har skrevet om tidligere måtte jeg gjøre noe med livet mitt nå i november, for å gjøre det litt lysere. Jeg har igjen vært på Litteraturhuset her i Fredrikstad. Nå var jeg og hørte på multikunstneren Bjørg Thorallsdottir. Foredraget var fint det og dama var flink, litt hysterisk latter….men….

Fikk litt påfyll da, 

Følge drømmene

Du er sterkere enn du tror ….osv…

Kunne også kjøpe boka til 349,- og kort og vinposer med de kjente frasene hennes…Jeg fikk en litt følelse at hun var i overkant der for å selge den nye boka si. Lang pause midt i foredraget og sånn lissom…

Jeg kjøpte ikke noe da…På grunn av denne følelsen…Men det er vel slik de er, de vil tjene penger 🙂 

4 kommentarer
    1. Ja det er klart..hun skulle jo selge…det er alltid noe bak…alltid..og ofte salg og penger..Men kan jo være hyggelig allikevel.. ha fortsatt god kveld!

    2. Ja hun skulle nok selge hun vettu 🙂 Det samme som med alle konserter der de annonserer før siste sang at de kommer til å sitte ved utgangen med CD sin som de signerer 🙂 Jeg kjøper ikke jeg da 🙂
      Men koselig å få med seg litt slikt og få godt påfyll 🙂 Så velger man om man vil kjøpe noe eller ikke 😀

    3. Koselig med litt påfyll, men ble litt mye salg og litt lite foredrag….laaaang pause og tidlig slutt / skulle jo selge…Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg