Jeg var ute i kveld…

Vi har et Litteraturhus her i Fredrikstad som jeg fortalt om. Og i forrige innlegg fortalte jeg at jeg skulle på Biografien om Erik Bye. Det er koselig å komme ut og man lærer faktisk mye. Her vanket det mange historier om Erik Bye. Kunne også kjøpe boken da, men det hoppet jeg over…

Flere artige historer om denne store personligheten. Toppen Bech hadde mange lune historier på lur.. mannen hennes satt også i salen, virket koselige begge to. 

Det har blitt skrevet mye om mobbing her på blogg i det siste. Da kan jeg også fortelle at Erik Bye også følte seg mobbet. Da han kom fra California til Norge, da var han 6 år gammel og kunne ikke språket…kunne ikke vært lett nei…

Bye bye…

6 kommentarer
    1. Ja, det er godt og givende å komme seg ut litt.
      Jeg planlegger å gå på et arrangement i morgen, som kalles Pils og Poesi. Det er litteraturuka som er grunn til arrangementet. Men jeg vet ikke før i morgen ettermiddag om jeg er i form. Må ta det litt med ro noen dager nå. Men kjekt er det, når man kommer seg ut 🙂

    2. Ja, synrs det er artig…Med bøker og poesi og forfattere. Slikt er hyggelig å gå på….koselig stemning. Håper du får kommet deg ut litt….Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg