Rosa sløyfe-aksjonen…

Da fikk jeg endelig vært innom Kitch’n. Der selger dem disse sarte rosa koppene til kr. 99,- 

Litt usikker, men mener kr. 60,- går til Rosa sløyfe-aksjonen..

Har også vært innom flere butikker og spurt om rosa armbånd. Men jeg har ikke fått tak i. Får lete videre….

Grått og trist vær i dag, men blir tur etterhvert…Og så kaldt det har blitt. I dag var det IS på bilruta…Har garasje, men den er full av ting som gutta eier. Da de har bodd på hybel og flyttet hjem osv…Så bilen må nok stå ute i vinter også 🙂 

I går bakte jeg en eplekake og stakk ned til naboen med et stykke….Jeg har en veldig snill nabo som aldri er vanskelig å be, slike mennesker er GULL verdt 🙂 

Noen mennesker er bare så snille…som han naboen min.

18 kommentarer
    1. Fint krus det ja. Og kjempefint hvis så mye som 60 kroner går til rosa sløyfe.
      For et par år siden kjøpte jeg rosa refleks, den som man tar rundt håndleddet. Jeg har sett etter dem, om de kanskje finnes fortsatt. Men har ikke sett noen.
      Så da ble det en rosa sløyfe lunsj i går 🙂 Jeg synes det er en fin måte å støtte på 🙂
      Ja, snille naboer må man ta godt vare på <3

    2. Fint krus og bra å støtte gode formål :)) Skikkelig gråvær her også… Så koselig at du tok med eplekake til naboen… er nok GULL verdt du også <3

    3. Så søtt og koselig krus..fantastisk når en del av pengene går til gode formål =) Og du er nå jammen snill du også, da..trur dere er veldig heldige som har hverandre som naboer =)

    4. Ja, jeg er utrolig glad i denne naboen. Naboer er nesten viktigere enn slektninger…De kan jo handle fort og er i nærheten…:-) frodith:

    5. Ja, var fint…får håpe det går mest til aksjonen da…og ikke produsenten…Ja, han bor alene og jeg bor alene…så det er jo kjekt med en som stiller opp. Ta inn posten etc…hvis man er på reise..og da jeg skadet meg for to år siden…handlet han på butikken to ganger i uka for meg…for jeg greite ikke gå, eller noe…Helene:

    6. Tusen takk, kjekt å støtte opp litt. Naboer kan stille på kort varsel…det er flott..Man bør være vennlig. Ed sine naboer 🙂 …annebe:

    7. Ja, man bør ta vare på naboer…de er i nærheten…Får håpe det går penger til aksjonen og lite til produsenten. Slike reflekser har jeg ikke sett. Bare sett sløyfer og som sagt leter jeg etter armbånd. Eva:

    8. S¨å flott krus..og kjekt å støtte litt samtid…du må få gutta til å rydde garasjen! så du får plass til bilen..tenk så deilig det hadde vært….vi har selv en garasje som er rotebod..men den er så liten, så ingen bil kommer inn..og ligger litt fra huset..Så snill du er..naboen ble vel glad da tenker jeg…

    9. Tusen takk, ja, der er hybelsenger og pulter og tv og sekker med ting…For to år siden fikk jeg inn bilen…men hver gang jeg tenker jeg skal rydde…så trenger de alt…pg skal ha akkurat de skoene som jeg har kastet…som jeg lissom ikke vet hvor er…hehe…Naboen ble glad, så vi ble sittende å prate litt 🙂 koselig det da..så er ikke mye som skal til for å gjøre dagen litt bedre for et annet menneske…dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg