Den følelsen når noen hilser og du ikke husker hvor du har han/henne fra….

I går!

Da jeg hadde vært i Gamlebyen og på Fredrikstad Cup og tuslet tilbake til ferja! Så skjedde det! 

Jeg gikk ombord, ferjene er gratis så du blir bare tellet og finner deg en plass på en benk. Der satt hun. Blid som ei sol og lys og fager. Hun hilste høflig og begynte å prate om alt og ingenting. Om cupen, været, ferja.. Og de små grå hos meg satte i gang for fullt, gikk helt varmt der oppe. Og jeg pratet tilbake og smilte….

Men jeg husket IKKE hvor jeg hadde henne fra! Var det skolen, noe med jobben, en lærer for barna, noen som jeg har vært sammen med på kurs, fra Facebook..Det var så tydelig hun kjente MEG…

Jeg har fremdeles ikke kommet på det, litt flaut, litt pinlig……men KNAGGEN er ikke funnet. 

Jeg får høre med noen kolleger på jobben i morgen om de kan hjelpe meg….

HAR DU OPPLEVD DETTE …..? 

Har jeg blitt gammel og rørete…:-) 

10 kommentarer
    1. Nei..du er ikke gammel og rørete..hihih..du er bare veldig sosial! Så du har sikkert så mange du prater med, så da husker man ikke alle..hihih..Jeg har det sjeldent sånn..men mannen min har det..for der er folk innom i jobbsammenheng osv..så han går ofte videre og sier: jeg aner ikke hvor jeg har han fra…hihih

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk, man prater og prater og ikke huske vedkommende, som sagt var pinlig. Håper jeg jeg kommer på det for det går inn i barken på meg…Da er vi to mannen din og meg…Vi som hilser, men ikke husker ….hmmmmm. Turte ikke spørre hvem hun var, hehe…

    3. Det har hendt meg ja.. som regel grubler jeg etterpå..men noen ganger sier jeg.. Jeg vet jeg kjenner deg..men husker ikke helt fra hva…
      Flott bilde av kua i det grønne :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg