He hva sa du ….. / he hva sa du :-)

To venninner satt på en cafeteria i utkanten av byen. De satt og snakket om en tredje venninne.

De kommenterte at hun ikke hadde på høreapparatet. Hun hadde bare svart, he hva sa du, he hva sa du, he hva sa du!  I følge venninnene som høylytt pratet om den tredje venninnen.  

He hva sa du, he hva sa du…..

Den tredje venninnen var ikke tilstede der og da, men de hadde tydeligvis vært sammen alle 3. 

He hva sa du, he hva sa du……

Jeg hadde på mitt apparat og lo litt for meg selv, kjente meg igjen 🙂 

Poenget mitt er: Har du apparat så bruk det på jobb og i sosiale lag. Hvis ikke så blir det…..

He hva sa du, he hva sa du……

#nedsatthørsel

#døvhet

 

 

2 kommentarer
    1. Ja uff..mange som ikke orker bruke det, der de egentlig hadde trengt det mest..min mor var akkurat sånn..for hun syns det bråket og klarte aldri å venne seg til det…så hun gjettet…og svarte…hihih..Men det er vel en tilvenning..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: hehe, blir mye gjetting i løpet av en dag alikevel. Men ikke sååååå mye kanskje. Men enig med din mor, bråker ille masse ….hmmm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg