Gult er kult…. / alltid…..nesten :-(

Gult er kult, men det er ikke kult å bruke høreapparat! Men det er kult å bruke briller. Fine farger, innfatninger, moteriktig – ja, det meste. Kan pynte opp alle antrekk og gjøre det lille ekstra. Når får vi gjort det med et høreapparat. Ikke i 2017 i hvertfall. Tenk om den dagen kommer. Så sprek du var med det nye høreapparatet ditt. Står i stil med den rosa kjolen din. Lekkert asså….

Det er langt igjen, hvis den dagen noen gang kommer mens jeg lever. Tenk om vi fikk til dette da. Det hadde vært 1000 skritt frem det! Vi får stå på hver eneste dag å fremme vårt budskap! Alle vi mennesker har en drøm og det er min drøm….. Det å drømme kan ingen ta i fra oss….

Imens koser jeg meg i hagen med min herlige gule busk! 

#hørsel

#nedsatthørsel 

#drømmeland 

2 kommentarer
    1. Ja de buskene syns jeg er flotte! og ja, gult er kult…Høreapparat skal liksom ikke syns de…være så små at de ikke kan sees…hvorfor det? ja det er rart….kunne heller ha vært fargerikt og flott…

    2. Ja, de kunne vært et smykke 🙂 sikkert enklere for eldre mennesker som har stive fingre… gulte og fine de gule buskene der ja, skal bli ca 2 meter, men hos meg sikkert 4 meter. …..dvergpinschere i mitt hjerte:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg