Jeg trengte verken kokebok eller oppskrift jeg

 

Søndag vet dere..

 

Da spiser jeg på byen og koser meg – ja, hvorfor ikke? Vært jul og slikt så har kommet litt ut av systemet mitt. Men nå er jeg i gang igjen! Hva jeg spiste?? –  jeg valgte en tacosalat denne gangen! Godt med sauser til og smaken var utrolig god, med litt Jalapeno og rødløk så ga det litt sting i maten! Det liker jeg..Kunne vært litt flere tortillachips oppe i salaten da, for de måtte man virkelig lete etter. For det var synd, for det gode sauser her..Men godt og jeg ble mett! Men men……..ikke mer enn en sånn 4 + kanskje..Det var godt, men det hadde kostet så lite med litt til å tygge på og dyppe i dippen! 😜

 

 

Jeg var på Pizzanini – har vært der mange ganger og liker meg godt der! Se her også Gode gamle Pizzanini er tilbake i Fredrikstad 

 

 

Siden vi er inne i en hvit måned nå så valgte jeg en Heineken uten alkohol! Synes brus er for søtt og vann er litt kjedelig på restaurant! 

 

 

Masse koselige detaljer og hyggelig interiør her! 

 

 

Har du et par gamle skolevesker og noen bregner, så fyll opp og få det opp på veggen! Skikkelig stemning av sånt synes jeg..Liker at det er varmt og lunt på sånne steder..Ellers så kommer akustikken og tar meg og da trives jeg ikke..Musikk fra høytalerne på veggen, dempet og fint..KOSELIG! 

 

 

Gamle lamper er veldig trendy nå, så det stod litt om det på VG i dag også! Så finn et loppis og jag etter skatter..Det skal jeg gjøre, for trenger et par “nye” lamper nå..Ble litt mørkt etter at jeg ryddet ut jula i formiddag…Tenkte jeg skulle hatt jula litt til, men så kom mildværet og da forsvant stemningen inne…🥰

 

Ser forresten at det er mye mat her på blogg i dag, men bare Solliv som leverer fra et utested….Jada, Solliv har stil hun 🧡 

23 kommentarer
    1. Bra å ha noe å se fram til en gang i uka! 🥰 Maten så veldig god ut og et kult sted da! 👍

      1. Tusen takk, ja synes dette stedet har en god sjel og lunt og fint.
        Egentlig mye folk der i dag og det er flott! Godt at folk bruker byen <3

    2. Godt med slik NACHOS eller i alle fall 🙂 Og nå er det veldig trendy med gamle lamper 🙂 Stilig!
      GOd mandag og ny uke til deg 🙂

    3. tacosalat ja det såg deilig ut ,vi hadde taco på fredag ,restene ble til tacopizza på lørdag hi ih,kos å spise ute ,tror vi skal det i morgen for er jeg i god nok form i morgen blir jeg med mannen på service med bilen og da har vi 2 timers kjøretur hver vei ,vi må til byen ,da kan vi stikke innim Moa og spise middag

      1. Så bra, koselig for deg å få en tur med mannen og spise ute..Høres veldig hyggelig ut..
        Taco smaker alltid, og Tacosalat var godt altså…enkelt å lage selv også det..
        Med litt gode grønnsaker til..Ha en fin kveld..

    4. Det har hun ja! Stil i massevis, og så koselig å spise ute en gang i blant. Her lager vi middag stort sett hjemme nå, men det er fordi det er langt å kjøre for å spise ute, og vi har så mye mat i fryseren. Så når vi ikke må ut for å handle e.l. da blir det mat hjemme. Ikke så enkelt som på Flatåsen å stikke opp bakken for å kjøpe med god mat hjem 😉

      1. Lurt å bo litt vekk fra butikker også..
        Liker å laget mat jeg også..Men gjør det for å finnes på noe som gir meg litt hygge på søndager..
        Noe påfyll…
        Godt å være to som lager middag i hop..Hadde jeg bodd på landet hadde jeg gjort som dere.Absolutt.
        Klem..

        1. Det vet jeg du hadde gjort. Og vi koser oss med mat ute når vi ønsker det. 🙂 Fint å være to, men det er stort sett meg som lager maten 😉 Han en gang i blant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg