Jeg lever ikke noe A4 liv – men turene mine elsker jeg

God ettermiddag i solen. 

Været er helt fantastisk. Det å være ute. Gir livet mitt mening. Finne den energien som jeg trenger for å ha et godt liv. Jeg er overhodet ikke asosial, men deltar lite på det sosiale settet. Jeg føler meg ikke helt oppegående med å være i en gjeng. Mange folk. Mange stemmer. Mye surr. Folk som forteller historier. Folk ler. For det er sikkert gode poeng. Men slutten hører jo ikke jeg. Jeg hører ikke hva som er morsomt. Jeg hører bare plutselig masse latter. Jeg sitter der som en østers. Litt stiv i maska. Nei, da vil jeg heller komme meg ut! 

 

En Ginger-beer i sola

 

 

Var på holmetur i sola. Deilig. Kosa meg skikkelig. Hadde med mat og drikke. Alene. Men var folk ute på tur da. Liker å se folk. Og jeg så sel i dag. Aldri sett før. Fikk ikke bilde av den. Så hodet og “dansen” i vannet. Mange har sett sel i år utenfor Hvaler. Ikke jeg. For har ikke vært så mye på sjøen. 

 

 

Kjekt at det er satt opp litt toaletter ute på friområdene. Måtte jo innom der. For sitte på huk sliter jeg litt med..Tenk om det kommer noen lissom. 

 

 

En litt sliten hytte på friområdet. Den eneste som er igjen! Men det er folk der innimellom. 

 

I dette innlegget vil jeg heie på en blogger som heter Jan. Fra Rognan. Skriver masse om samfunnet der han bor og er en stor dikter. Jeg er fan av Jan! Så titt innom bloggen hans du også! Sjekk den ut på linken her, den blå, Dedicat er bloggeren! Møtte han på bloggtreff i 2018. Veldig fin kar 🙂

 

God kveld så høres vi (kanskje jeg får med litt) …

 

 

6 kommentarer
    1. Liker også turer. Trenger ikke masse mas.
      Været var jo helt fantastisk i dag. Folk i sommertøy, noen gikk på stranda og badet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg