jeg ba mine lesere kåre Norges beste blogg – resultat!

 

God ettermiddag!

 

Ja, her måtte jeg ta brillene på. Jeg ba mine lesere komme opp med Norges beste blogg her inne på blogg – hvis man glemmer listeplasseringer. Altså hvem blogg som MÅ LESES og hvorfor! Ble ikke helt klok jeg. Mine lesere kom opp med både 5 og 6 og mange blogger på engang! Da er det ikke så lett for meg som redaktør å kåre vinneren heller! Og jeg spurte også om hvorfor??? Men enda så kort jeg fattet meg så fikk jeg ikke svar på det heller! Hm…

 

Minner litt om den gang man var yngre og ville være venn med alle! Det var jo ikke det det handlet om her. Jeg tør ikke nevne bare en for kanskje jeg tramper på noen andre! Hvis du har 10 ukeblader og jeg spør hvem ukeblad du liker best??? Så svarer man alle 10 fordi jeg liker redaktøren! Hehe…..Sier ikke det for å kritisere noen, men måtte humre for meg selv altså…To meget enkle spørsmål var ikke helt enkelt å svare på! Mangfold!

 

 

Så da kommer ikke jeg opp med en blogg heller! Jeg som hadde tenkt å sende marsipangris og sånn…Vel… Men jeg sa takk i forrige innlegg: Du finner det her: takk mine lesere 

 

Mine lesere har valgt:

 

Lise, Kjerringtanker, Isabel, Andrea, Sofie, Andrea baden, Anna, Husetpaalandet, Happy, Aud Marit, Natheless, Frodith, Fruens Vilje, Mette Ask, Vera Lynn, Utifriluft, Heidi Elise, Kona til mannen, Lillasjel, Bare Bentes, Dedicat, Mettejosteinsdatter, Vibbedille, Mammapåhjul..og undertegnede sin blogg (Solliv)..Tror jeg fikk med alle. Men å linke til alle sammen måtte jeg gi opp dessverre! Men jeg vil også nevne Annebe! Mine to favoritter finner du her: Mine 2 favoritter er:  🙂

 

Smaken er som baken – delt…Noen liker mora og noen liker dattera…Sånn er det! En ting er sikkert, det er godt med lesestoff her inn på blogg!

16 kommentarer
    1. Jeg skjønte ikke du hadde tenkt å KÅRE noen, trodde det var mer en “undersøkelse” 😀 He-he. Jeg synes bloggene er så varierte at jeg av den grunn liker de på forskjellig grunnlag. Jeg har også trukket fram blogger jeg har likt før, men det har da gjerne vært en 10-20 stykker 😀 Er jo ikke lett å velge mellom en matblogg, en tegneserieblogg og en hverdagsblogg f eks. Alle har jo noe forskjellig 🙂 Koselig du har kommet så høyt på listen i dag <3

      1. Hehe….litt vrient på slutten av uka! Det er noe med altså..
        Men da kom det mange på lista! Men hadde tenkt å rette med en strek til den og en strek til den…Men det ble vanskelig med mange, leser alle kjente, en haug osv…..God fredag………..

    2. ja denne var ikke lett for jeg leser flere blogger hver dag ,men om noen legger ut 4 innlegg på en dag er det ikke alltid jeg leser alle 4 ,men kanskje 2 av innlegga ,som frodith sier her ,det er så mange forskjellige blogger og jeg liker flere av forskjellige grunner ,men jeg har iallefall 5 jeg følger daglig ,:=)

    3. Så koselig du har med meg også da.. <3 Jeg leser i grunnen bare dere jeg "kjenner"..og alle har ulike ting jeg liker ..enten tema, formidling eller bilder..eller bare helheten.. 🙂 Hadde hatt litt problemer med å si bare en jeg også 8er nok en typisk "diplomatisk"typ…men skjønner hva du mener..noen ganger MÅ man ta et valg..
      Du ser litt "streng" ut her men jeg veit du er snill..hehe.. God helg <3

      1. Tusen takk, du forsvant litt blant folket. Sikkert fordi du ikke blogger hver dag nå! Diplomater er det nok av her ja…hehe…Streng lærer vettu….Men egentlig snill bare folk gjør oppgavene sine ….ler
        God helg til deg 🙂 klem…

    4. Sånn kan det gikk, når det ble som du fikk. Herlig velfortjent å få en reprimande fra deg. 🤗 Oppfattelsen var ikke helt skjerpet her 🤗

      1. Så ble det altså…Bra jeg ikke er lærer! Tenk om folk fikk utlevert eksamen og bare svarer i hytt og pine! 🙂 hehe….God kveld der i nord….Klem.

    5. Jeg svarte ikke på det fordi jeg liker og leser mange. Det må være ti favoritter for meg da:)
      Ha en fin kveld:)
      Takk for at jeg er en av dem du leser:)

    6. Hoppla, der var jeg med. Takk du. Å velge blogger er for meg umulig. Glad jeg har funnet deg i hvert fall. God helg til deg og alle leserene dine. Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg