Ingen hagedag når det er så surt ute

Har mer enn nok å gjøre ute og inne og i hagen. Mandag gjør jeg aldri stort verken ute eller inne. Inne er det jo ganske ok. For tar jo rengjøring hver helg. Ute er det kos å holde på.. Men når du holder på å fryse i hjel så er det ikke deilig. Skal jo olje og beise ute etterhvert… Men ikke i dag. Ikke på en mandag. Nok med meg selv på mandager jeg. Tok meg en tuppelur nå 😀 blir litt trøtt og sliten noen ganger. Det er jo mandag…

Rododendron
Brudespirea og Forsythia
Et epletre
  • Plenen tok kvelden i fjor sommer
    En lilla Rododendron. Begynner å bli diger
    Eiketreet som dukka opp av seg selv. 3 til 4 år tenker jeg.

    LITT FRA HAGEN 🍒

12 kommentarer
    1. Fine vekster i hagen din ! Savner epletreet vi hadde i hagen..men andre fordeler med leilighet da 🙂 Kos deg du ..det har du fortjent <3

      1. Tusen takk. Mandag er det alltid litt dårlig futt i meg. Rart det der… 😀Liker hage jeg.. Ha noe å holde på med. Men kjekt med leilighet og da.. Men huset mitt er enkelt. Lett å holde ved like 😀

    2. Her går folk i hi. Det har høljet ned med masse hagl, så regn. Plenen trenger klipp, men jeg får jo aldri gjort det. Selv katten tar korte svippturer ut, vil ikke være ute mer enn nødvendig pga temperaturen.

    3. Du har en flott og spennende hage 😀 jeg har jo sett noen glimt av den. Men å holde på der ute med neglebitt, det er slett ikke noe stas 😀 Men antar det er helt herlig på solrike og varme dager 😀

      1. Tusen takk. Egentlig hage rundt hele huset. 4 partier på en måte 😀 så alltid litt å rusle med. Men jeg lar det meste ordne seg selv.. Og vanner sjelden. Og mine busker gror mye mer enn naboen sine som vanner hele tida… 😀 Har tror på at det som kommer opp av seg selv. Liker seg i hagen. Og det som dør ikke trives…

    4. så koselig hage du hadde og mange vakre vekster,ja i hagen skal det være kos å jobbe,her regnet det først på dagen,da fikk jeg venninnebesøk,når dei dro dukket solen opp,da fikk jeg en god økt ute,nå har jeg trekt i hus og det regner igjen ute hi hi

      1. Tusen takk.. Liker å være ute i hagen jeg.. Men ikke når jeg fryser… Regn er det best inne. Høres ut som en fin dag… 😀 Se eiketreet på siste bildet. Kom av selv… Vokser fort..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg