Gamlebyen i Fredrikstad – bilder og sånn

God kveld der du er. Valg eller ikke!

Jeg var innom mamma med rent tøy og plommesyltetøy og ting som stod på lista fra hjemmesykepleier. Så da dro jeg ut. Innom kirkegård hos pappa etterpå. Og så tok jeg en runde i Gamlebyen. 

 

 

 

 

 

 

Mye koselig å ta bilder av i Gamlebyen. Vet jeg har mange venner her inne som er glad i bilder herfra. Så da kjører jeg på vet dere. Samlet også litt bilder i en app. Artig sak. Fint vær var det også. Kjøpte meg en is og tusla rundt. Mat hadde jeg med i bilen. Smurte meg en baguett. Så slapp jeg å kjøpe noe 🙂 en is velter jo ikke akkurat lasset. Gikk også innom en kunstvisning. Var artig. Turte ikke ta bilder der. Men folk er kreative altså. Klatter på litt maling og får det fint. Fikk også sett en film. Det var spesielt med mange effekter. Snurr film sa dama til meg. Og jeg satt meg ned og glana. ..:-) men angrer ikke, for var spesielt. Natur og effekter og lys og natt. Aldri sett det før. Bare sett ting på veggen..Og jeg har jo vært i Bilbao. Så har jo litt erfaring…haha…

 

Klem Solliv

 

8 kommentarer

Siste innlegg