Verdens beste fiskebutikk?

 

Jeg gikk tur til brygga i Sandefjord, og jeg som elsker fisk og sjømat. Det er så utrolig delikat å se på og smaker så nydelig! Her var det alt man kan ønske seg. Hadde jeg bodd i Sandefjord så hadde jeg nok vært fast kunde i denne butikken. Det er helt klart! 

 

Tenk at havet gir oss alt dette – helt vidunderlig egentlig. Jeg kan spise litt kjøtt, men synes ikke kjøtt er delikat! Dette er mat i ypperste klasse! Ta bare en titt selv og ja – her prekær vi altså! 

 

 

 

 

Østers.. Deilig – og første gang jeg smakte østers var i Frankrike. Det er som å ta en stor slurk av havet som fyller hele munnen! 

 

 

 

 

Sjekk disse krabbene da – nydelig mat!

 

 

Her snakker vi erfaring! 

 

 

 

Er du i Sandefjord – så anbefaler jeg å ta en tur innom denne butikken. Gå mot brygga et lite stykke bortenfor ved terminalen til Strømstadferja, det ligger også flere utsøkte restauranter der. Jeg spiste ikke på noen av dem, men det var mye folk der og jeg tenker at maten er av ypperste klasse. Noe annet hadde vært rart…

 

Brødr. Berggren lokal sjømat siden 1911

12 kommentarer

Siste innlegg