var på Lorry

 

Vi ventet en stund på eldste sønn så vi to andre spiste en skagentoast til forrett.

 

Gutta og jeg var på Lorry i går! Et sted som vi liker å være, en fin atmosfære der og tradisjonell mat. Ikke noe jåleri, bare hygge. Koselig både ute og inne. 

 

 

Middagen jeg spiste, det var fjellørret med potetpuré og grønnsaker og brunet smør. Innmari godt og spist det før der også! Gutta tok hver sin burger. Tok ikke bilde av det jeg. Yngste sønn tok eplekake og is til dessert. Jeg tok en Driver. Se bilde nedenfor her. 

 

 

Man kunne egentlig gått i timesvis bare med å ta bilder!

 

 

Masse dyr av alle slag.

 

 

Mye rart å se inne altså!

 

På Lorry er det alltid kjendiser, sånn er det bare! Vi satt inne ved vinduet og hadde full kontroll, hehe…Hadde tenke å sitte ute, men var ikke noe ledig. Like greit, det øsregnet hele tiden mens vi satt der. 

 

 

Solliv – en kjendis fra Fredrikstad..hehe..Kjøpte meg alkoholfri øl jeg!

 

 

Driver. En drink laget på Eplemost, sprite, lime + masse isbiter. Utrolig god og helt uten alkohol. Skal lage meg her hjemme også! Hadde bilen stående i Fredrikstad så derfor ble det ikke noe alkohol på meg. Går helt fint uten altså.. Tidligere fra Lorry her: Lorry 

 

Nyt mandagen, den er enda ung. Følg med det kommer flere bilder og tekst utover fra turen i går! 

 

Mandagen som viser søndagen!

16 kommentarer

Siste innlegg