Storm hos Munch

 

God onsdag…håper det ikke stormer hos deg. Her regner det et par dager nå, og det begynner å bli grønt og fint i den lille skogen ved utsikten – der man har oversikt over elva! 

 

 

Men dere nå er det uro ved Munchmuseet, direktøren som snart skal slutte har plutselig 3 fagforeninger mot seg! Hvorfor tenker jeg, hvorfor røre det så innmari til for neste direktør! Sånt skjønner ikke jeg altså…Stein Olav. Hvorfor ødelegge det gode ryktet sånn på tampen..Hadde jeg vært deg hadde jeg bare vært på jobben og smilt, delt ut champagne og gaver til dem ansatte og skrytt av dem – alt jeg maktet! Jeg har alltid synes du har vært en flott og synlig leder ( du har aldri vært min leder altså) men fra media har du virket utrolig dyktig, godhjertet og en flott leder og person! 

 

Men det er mye man ikke vet der ute i arbeidslivet…På innsiden!

 

Ikke storme, dans heller i regnet!!! ❤️ Det var et hyggelig besøk sist her Munchmuseet og blir nok en ny tur nå i våres/sommer! Men jeg vil helst ha sol når jeg kommer på besøk hos dere…

 

Skinnet bedrar…

14 kommentarer
    1. Dumt å komme på kant med så mange, men sola skinner nok snart over Munch igjen! Her har det også regnt noen dager, men nå blir det vel bedre! 🙂

      1. Vedlig dumt og han skal jo slutte, er det noe vits å lage så mye rør og prosjekter da tenker jeg..
        Jeg hadde heller vært snill <3
        Klem…

      1. Danse i regnet er fint,
        Virker som han omorganiserer og ikke informerer fagforeningene og de ansatte. Da blir det bråk og bekymringsmeldinger. Han skal jo gå av til høsten, bør roe seg ned litt!

    2. Det er akkurat det som er. Det som ser bra ut på utsiden, er ikke nødvendigvis bra på innsiden. Nå er det jo ikke sikkert at det er tilfelle her, men bra ser det jo ikke ut dessverre.
      Ønsker deg en fin kveld i vårsola.☀️☀️

      1. Virker ikke bra dette, over 80 ansatte med 3 fagforeninger varsler og sender bekymringsmelding..Så er det mye som skurrer her tenker jeg. Han skal jo slutte til høsten, ikke bra tenker jeg…! Det er jo dette han blir husket for til slutt!

      1. Hjelp ja, når over 80 ansatte som tilhører 3 forskjellige fagforeninger går sammen og sender en bekymringsmelding, da er det ille tenker jeg. En bekymringsmelding sitter som regel langt inne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg