Spesielt vær i dag

 

I dag har det vært sånn mye vær på en dag! Grått og blåsete, så masse sol – så bøtta det ned og  så kom sola igjen og så regnet det og nå er det sol! 

 

Har gått tur jeg og da måtte det så klart regne! Tar en tur til nå før sommerhytta, nå skinner sola. Men jeg har ikke giddet sånn ut og inn dag i dag..Forte seg ut når sola skinner, løpe inn når det regner! Så vært inne både før og etter turen..Som tok lang tid for man måtte søke ly både her og der! Men helt greit, fått slappet av på en god måte! Tatt helge-rengjøringa også…Slipper å surre med det i morgen! 🙂 

 

 

Elsker, elsker ikke, elsker er i gang med blomstringa!

 

 

Ja, det dufter syriner her på landet, nesten i hver hage bortover! Så jeg stikker nesa inn der jeg kan! 

 

Ønsker dere fortsatt en fin kveld med fri fri fri Herlig…nyt denne fridagen! Håper aldri den forsvinner fra røde dager! Ser at et parti vil ha disse dagene bort, ikke bra tenker jeg.. 💜 Vi trenger dette pustet i sivet mer enn noen gang..

 

Klem fra Solliv, takk til alle lesere!

22 kommentarer
    1. Vi gikk en tur på formiddagen..og hadde heldigvis med regnfrakk..kom litt regn..men det forsvant like fort som det kom… Nydelig med blomstringa nå..og vakre bilder her hos deg… Klem <3

      1. Jeg hadde ikke med regntøy og det kom masse regn altså..Så søkte ly under diverse garasjetak og uthus bortover…hehe..
        Tusen takk, ja etter regnet nå er det utrolig grønt og vakkert overalt, så fint..
        Klem til deg 🌺

      1. Det er tullball ja, Norge går veldig fint rundt selv om det litt røde dager.
        Folk trenger fri og man trenger å koble vekk fra jobb med langhelger og slikt.
        Det er krevende å jobbe, arbeidslivet krever at man er på hele tida!
        Klem til deg <3

    2. Nyyyydelig blomstring!🤩
      Kan nesten kjenne syrinlukta helt hit.🌸🌸🌸
      Ser ut til at du hadde en fin tur, selv om du var uheldig med været akkurat da. Ha en fin vårkveld!🌱☀️

      1. Tusen takk, ja – de er skjønne å se på og for en duft!
        Det er vår altså..
        Ble fint nå i kveld da jeg gikk tur, helt uten regn bare deilig SOL 🧡

      1. Røde dager er gull, folk trenger det og litt ekstra fri i en hektisk hverdag.
        Vi trenger ikke jobbe hver dag for at Norge skal gå rundt..
        Kos deres masse på tur, klem…

      1. Altså det tror jeg også, folk jobber veldig mye og slike dager er gull verdt.
        Folk får tatt seg inn litt og vært med familien. Norge går bra, vi har råd til dette!
        Syriner er skjønne 💜

    3. Nydelig vær og jeg var i byen. Folk gikk sommerlig kledd, og det var 16 grader. Nå grilles det og man koser seg. God helg og klem

      1. Så herlig å høre altså, her er surt og kaldt og det regner og skikkelig guffent regn!
        Kaldt, så dere får bare nyte der nord…klem til deg…Herlig kommentar hos deg, gjorde meg glad!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg