snøkrystaller til jul

 

God kveld! Har ikke vært så mye på bloggen i dag! Tida går og været var fint og jeg var en tur hos mamma! Det er koselig å sitte med sånt småtteri. Lage selv – småtteri! Noen små prosjekter hver jul. Jeg liker det. Noen ganger får jeg dilla på å flette papirstjerner! Andre ganger hekle røde hjerter! Blir vel å hekle hjerter i år også! I år skal jeg også perle litt småtteri. Små kurver og snøkrystaller..Det blir fint.

 

Og så skal jeg hekle en hel haug snøkrystaller. Disse her var så søte <3 

 

 

Kjøpte dette bladet og her var det masse fint. Ting å lage og ting og spise og koselige historier. Det er jo nå man bør kjøpe slike blader. Nå har man tid! Her fant jeg oppskriften på disse søte snøkrystallene jeg har heklet! Vet du, jeg kommer til å lage en hel haug! De passer jo overalt og i flere farger. Hva med is-blå og helt hvite er jo lekre. Jeg har masse farger å bruke! Oppskriften var kanskje litt tynnere garn. Men jeg tenker, ta det man har av rester eller løp og kjøp nytt garn…Kos deg!

 

 

G O D  K V E L D

12 kommentarer
    1. Deilig med litt finvær 🙂 Koselige snøkrystaller du har laget.. Jeg lager så si aldri noe lenger..men likte å pusle med håndarbeide før.. men å se i blader for inspirasjon eller bare for kosen liker jeg godt 🙂 Klem og fin morgendag til deg <3

      1. Det var virkelig fint med sol i går! I dag er tåke her og hodepinen ruver i hodet mitt. Moro å lage litt småtteri, men må ta det pent med rygg og nakke. Så skjønner deg at du sparer deg for dette. Men titte i blader er koselig. Jeg elsker blader….Klem og fin dag til deg!

      1. Jeg elsker sånne små puslerier…Sitte å dille litt og ting blir jo ferdig 🙂 Disse her er jo fine til å henge i vinduene til jul eller legger utover et bord som skal pyntes. Over et speil er også fint. Mange muligheter….Klem.

    2. så koslige snøkrystaller,ja det er nå en skal kose seg med slike blad,iallefall om en ønsker å lage noe selv til jul :=) jeg har begynt å pusse opp stue igjen ,da den grønne veggen kom opp ble fargen på resten av veggane feil ,så dei skal vi male,begynte på ene enden i dag ,og når den er ferdige tar vi den andre enden ,er egentlig to stuer :=) så det går fint

      1. Ja, var artige å lage synes jeg. Moro å male stue da. Det er gøy å endre litt på farger i heimen og det må jo passe i hop. Så skjønner at du fikk lyst til å male videre! Høres fint ut! Og fin med maling, er fargen feil er det jo bare å male over! God morgen…..

    3. Så vakre de var. Jeg har også heklet mye sånt opp gjennom årene, men det meste er gitt bort. Jeg henger det ofte på gavene. Men jeg har noen røde stjerner selv som jeg heklet for veldig lenge siden. Kos deg i høsten. Klemsiklem:)

      1. Takker….Var søte og så utrolig gøy å hekle disse! Jeg også har brukt slik pynt i forbindelse med pakker, det er koselig! Kos deg med kvelden…klem…

    4. Skikkelig kos med slike små-puslerier. Elsker det. Elsker og slike juleblader. Har alt sikret meg to eller tre…
      Edderkoppen er ferdig perlet. Må få strøket den. Litt nervepirrende. Den er på fire brett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg