Sjelefred og skarp kniv i skuffen…

Hei dere, dere henger i stroppen før jul…jeg leser hos dere vet dere…Jeg ser dere har masse å stri med..julegaver og pynt og juletrehenting..Enda så har du tid til en liten tur innom her…stolt 🙂

Jeg tenker at når jeg får pling pling på mailen min at jeg har svart på en kommentar du la igjen. Da må det være tullball. Jeg vet jo at jeg svarer…plingen skulle komme hos dem som la igjen en kommentar hos meg….Dette kaller jeg skarpeste kniven i skuffen asså…jeg får pling ved kommentar, men det er når jeg svarer tilbake…der savner jeg litt rød tråd…..:-)

Sjelefred kom da jeg ble sjuk…stresset forsvant…har rett og slett nok med å ligge i senga og spise paracet…Jeg pleier jo å fyke litt rundt både her og der….hmmmmm 🙂

Takk for at du  titter innom pasienten ❤️

 Alle bildene er fra markedet i Gamlebyen i Fredrikstad.   #sjelefred #blogg #jul #marked

6 kommentarer
    1. Jeg har ingen pling lenger noe sted. Det blir å se innom dere, og om du svarer så vet jeg det ikke om jeg ikke går inn. Det blir ikke det sammen her inne uansett.. Jeg venner meg LITT til det, men er ikke superfornøyd med nye løsningen. Men her skal man visst være glad man fikk være med over 🙂 Ser mange som ikke blir overført.. Klem til deg

    2. Tusen takk, det plinger i ipad når jeg svarer på en kommentar jeg har fått….skjønner ikke den…og plinget nå som du kommenterte….øvelse gjør mester 🙂 vi kom med toget….fornøyd for det…mange tusen må søke kongen 🙂

    3. Nemmen i alle dager,, så dumt å bli syk og dårlig på denne tida.. hoff.. trøsteklemmer 🙂 Håper det er veldig forbigående 🙂 Sender gode tanker . Kan bare bekrefte at jeg nar null oversikt over innlegg,, mine som andres, og det samme med kommentarer. Aner egentlig ikke hva jeg holder på med her inne på blogg og blogglovin.. men det blir som det blir. Kanskje romjula gir litt tid til åpenbaringer 😀 me får sjå. God bedring min venn <3

      1. Tusen takk, ble jo en del virvar her inne….men vi klarer det…synes du er meget flink jeg…jeg kommenterer litt her og der…sånn er det bare….håper det blir lest av noen tenker jeg 🙂 ha en fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg