Sett dette før og hva er det..?

Hei,

God morgen. Her er kaffe. Lørdag og jeg skal rydde litt i skap. Klesskapet blant annet og vaske litt. Lørdag morgen er den dagen i uka jeg har mest energi. De andre dagene er man på jobb og da er jo lufta gått ut når man kommer hjem. Søndag er turdag og innom mamma. Jeg går turer hver dag altså, ikke bare på søndager. Og mamma besøker jeg flere dager i uka….Men tur og mammabesøk er viktig for meg på søndag.

Jeg skal ikke kjøpe meg noe nytt denne måneden. Har himla mye klær. Men skal rydde og sortere litt. Setter man sammen plagg på en ny måte. Så har man plutselig mange nye antrekk.

Tok dette bildet her om dagen. En bil som stod utenfor Kiwi. Med rosemala skjerm. Litt artig. Kanskje best å gjøre dette hvis man har en eldre bil….Kreativt. Jeg liker det kreative…..Det setter i gang hjernen. Jeg begynte å fundere og tenke med det samme. Så fine farger….Hvem eier bilen. Etc…etc..Det er sånn jeg er. Overhodet ikke A4 menneske. Liker loppis. Finne ting til huset. Liker å ha et hjem som er ryddig og ordentlig. Men liker å ha min egen stil. Både farger og møbler du ikke ser  i alle hjem. Litt lekent…

Har du en kreativ morgen, eller er du morgentrøtt?

#kreativ #blogg #A4

12 kommentarer
    1. Du har rutiner som er fornuftige å forholde seg til. Og flink å gå tur er du jammen også ♥

      Den rosemalte skjermen var fin. Unik, og vågal på samme tid. Og vitner om en kreativ sjel. Jeg er sjelden kreativ om morgenen, ikke nå lenger. Men er fornøyd for at jeg har klart å sove helt til 8 denne morgenen. Det er luksus det 🙂
      Så jeg er blid i alle fall, selv om jeg også er trøtt ja 🙂

      Ha en strålende fin lørdag ♥ Klem ♥

    2. Tror vi er ganske like. Jeg liker også loppis og bruktfunn, og har min egen stil i heimen. Mener selv at det ikke ser ut som et loppemarked hjemme, for jeg er utrolig kresen på hva som blir dratt inn i huset. Har en plan.
      Den rosemalte skjermen var fin.
      Ha en god lørdag – her er det husarbeid og maling som står på tapeten, er jeg flink får jeg også tid til en kaffekopp nede i sentrum med mannen.

      1. Tusen takk.. Deilig med egen stil og finne skatter. Nei. Ser ikke ut som et bruktmarked her hjemme. Bare annerledes enn et ikeahjem. Solide møbler og masse farger. Kos deg med kaffe… Nyt dagen 😁

    3. fin bil da,iallefall om rosemalingen ikke begynner å flakke av :=) jeg kan godt handle på bruktbutikk,ofte jeg ser mange ting jeg liker bedre der enn i butikken,men nå har jeg mye så har ingen planer om å handle så mye med det første da.Ingen hopp og sprett på meg ennå,men nå skal jeg lage meg frokost.Ha en fin dag da

      1. Bilen var så kul… Har mer enn nok her å… Men blir nok loppis utover. Møbler på loppis og bruktmarkeder er solide og fine… 😁

    4. God morgen.. eller er vel formiddag nå 😀 Snerten bil,, ikke så vanskelig å finne på en stor parkeringsplass 😀 Her har jeg vaska gulvene og er straks klar for å gi meg i kast med snømassene ut 😀 Gleder meg.. juuhuu 😛 Nyt dagen og lykke til i skapet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg