Roar i Bua

 

God kveld! I dag måtte jeg på en tur, og er man på tur så man spise litt også! Så ble Fish and Chips i Bua til han Roar!  Godt å spise ute og se sjøen og få noe ut av 16. mai. Spise ute 17. mai gidder jeg ikke, det blir is og brus og pølse i byen etter toget!  🇳🇴

 

 

Litt sånn cafe på en måte, bare med sjømat. Man bestiller inne og får en sånn timer som ringer når maten er klar! Noen få spiseplasser inne, men her er et sted for å sitte utendørs eller spise og gå eller ta med hjem! Satt meg på en krakk ute jeg! 🙂

 

 

Bra utvalg og helt greie priser! 

 

 

Min mat smakte i hvertfall veldig godt! 

 

 

Litt mørkt og rart bilde, men dette er fiskebua altså! 

 

 

Legger ved dette bildet, så kan dere jo gjette hvor jeg har vært i dag! Forresten helt fantastisk vær, minnet meg om en sommerdag! 

 

Ønsker dere alle en fin 17. mai 🇳🇴

13 kommentarer
    1. Det å finne et sted å sitte å spise på 17 mai er nesten umulig, om man da ikke har bestilt i forveien. Fish and Chips er noe jeg har blitt ekstra glad i de siste årene, og det smaker ekstra godt å sitte ute å spise. Ha en fortsatt fin kveld 🥰

      1. God morgen til deg og Gratulerer med dagen 🇳🇴 Helt håpløst å finne et sted å
        spise hvis man ikke har bestilt..Så is og pølser er min dag!
        Ja, smaker godt ute i det fri altså…ved sjøen!

    2. Jeg var i Tønsberg sammen med foreldrene mine da jeg var sånn ca 13 år, – tok også turen innom Verdens Ende og Slottsfjellet. Husker jeg fikk ei drage som hadde bilde av en sommerfugl, – fløy mye med den. 🙂 Ellers var jeg der for et par år siden og kjøpte en brukt Vespa scooter, men da var jeg ikke nede ved sjøen. Mye god mat der ser jeg, og slikt som vi sjelden får her inne i landet. 🙂 Håper du har hatt en fin 17. mai! 🙂

      1. Så herlig da, Tønsberg er en meget flott by synes jeg.
        Men kan være litt masete midt på sommeren..16. mai var det helt nydelig i Tønsberg.

      2. Skjønner du har gode minner herfra..Så koselig.
        Fiskemat er deilig, ble to svar her for jeg så ikke hele kommentaren din..
        Men du ha en fin kveld, klem fra meg 🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg