Pride 2022 Fredrikstad

God kvelden dere! Denne dagen løp fra meg… #fredrkstadforalle

 

Etter at jeg hadde vært hos mamma i x antall timer i dag så dro jeg innom byen for å se på PRIDE .. Mye folk og masse musikk og godt driv her denne flotte sommerdagen! Varmt og godt…Tittet litt jeg før jeg kjørte hjemover og så dro jeg endelig til sjøen! 

 

Viser noen av bildene jeg tok! I morgen er det også meldt fint vær så håper jeg får startet tidligere med badinga mi…

 

Pride er VIKTIG!!! Så skal ikke snakke bort det altså… 🥰

 

 

For noen herlige sko!

 

 

 

 

Ingen er bare det du ser!

 

 

 

 

Klart hunden må ha flagg! 

 

 

Stor oppmøte og  festen går sikkert ut i de små timer… 

 

 

Bra med folk her i Fredrikstad i dag 🥰 

14 kommentarer
    1. Du har rett, vi skal ikke snakke bort Pride men derimot snakke om det og viktigheten av det. Bra oppmøte til toget, og jeg håper at alle hadde en fantastisk feiring og dag 😊

      1. Pride er viktig, synes oppmøte var utrolig bra..selv om om del var på stranda denne flotte dagen <3
        Det feires sikkert sikkert hele natta <3

      1. Kule sko altså, hva folk finner!
        Kjærlighet for alle <3 Viktig med Pride og viktig med glam og glitter, hvis
        ikke hadde ingen giddet sett toget!

        1. Vet ikke helt om det må glam og glitter til for å se toget….
          Jeg synes saken er så viktig at man bør støtte opp om det uten eller med glam.
          Det er jo en hyllest av mangfoldet så det må være plass og for de som ikke føler for glam og glitter.

          1. Tror det må til med litt stæsj og fjær og glam og glitter og musikk..
            Hvis ikke blir det som borgertoget på 17.mai – det gidder snart ingen å se på! En haug med kontorister….

    2. De rosa skoa! Men jeg hadde nok hatt problem med å gå i de tror jeg 😀 Men kule!!! Glam og glitter er herlig – og kjærlighet for alle <3

      Lag deg en fin søndag 🙂

      1. Hører med dette vettu, det må til med litt fjær og såpeskum og glam <3
        Jeg greier ikke lenger å gå i sko med hæler etter altfor mange år i joggesko…
        God fin dag! Klem…<3

    3. Så bra at du fikk med deg Pride. Herlighet de rosa platåskoene. Gikk rett tilbake til slengbukser og platåsko! Takk for titten av fine bilder. Tror ikke jeg skal vandre rundt i sånne sko i dag. Klem

      1. Tusen takk, moro å titte når det passet seg slik.
        Så da stoppet jeg og fikk med meg denne paraden..Artig og folk i alle aldre gikk i toget..
        Nei, min tid med slike sko er over. Nå går det i joggesko for det meste..
        Natta og klem til deg 🥰

    4. Så bra at det var godt oppmøte på pride.🤗👍🏻
      Herlig med masse folk og mye farger.💙❤️🧡💚💜💛

      1. Ikke sant, artig å se at det så bra oppmøte på en så varm sommerdag egentlig..
        For det var nok mange på sjøen denne dagen, så skal ikke klage her nei…
        Natta <3

      1. Pride er viktig og det var stort oppmøte, noe som er supert! Her møtte folk i alle aldre opp, godt å se <3
        Ja, de skulle du hatt på deg på morgenturen din vettu… God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg