Min tur i går – først sykehuset og så til sjøen

 

God morgen. Høst og turgåing er fin kombinasjon. Rett og slett på grunn av at det er stille ved sjøen. Helt tomt. Det er deilig Ellers midt på sommeren kommer man jo nesten ikke frem noe sted på grunn av hytter  og feriesteder..:) Men nå koser jeg meg. Det er slikt jeg liker – nyte. Fred og ro og sette seg ned et sted og glane…Til jeg føler det er tid å gå videre…

 

 

 

Rett og slett høst her på øya nå. Og jeg fikk meg en herlig tur etter besøket på sykehuset. 19 000 skritt hadde jeg før jeg la meg. Men litt over 5000 skritt fikk jeg etter besøket på Kalnes(sykehuset i Østfold). Skriver om det i et senere innlegg. For det fortjener full konsentrasjon. Nå er det kaffe her vettu 🙂

 

Nyt lørdagen…I dag skal jeg poste pakker til noen heldige gåere 🙂

 

Foto: Solliv

10 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Helt nydelig bilder. Høsten er et supert fotomotiv, og gir en ekstra harmoni på gåturer. Alle fargene, så vakkert.
      Kos deg med kaffen, og ha en fin lørdag 🙂

      1. Tusen takk, det er helt herlig…Deilig på tur 🙂 ha med litt niste. Nisten min i går var ikke sunn, men god. En smultring i lomma hadde jeg med meg ….Må unne meg litt bonus jeg å! Ha en fin gåtur! <3

      1. Ja, i går ble det plutselig masse! Helt nydelig ute nå ja og rolig og stille. Elsker denne tiden på året. Utrolig vakkert og bare nyter <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg