Man kommer frem med melkeruta også

 

God morgen! Jeg fant ut på søndag at jeg ville en liten tur. Min måte å reise på er å bruke buss og tog. Og buss for tog og ferje. Man kommer frem da også og ser mye! Siden det har vært dårlig vær hele uka og masse lyn så gikk det plutselig ikke an å ta toget heller. Lynet hadde slått ned på stasjonen i Sandefjord. Og her hjemme er det jo buss for tog hver sommer…hm..

 

Men til Sandefjord kom jeg! Siste etappen med buss tok vel nesten 2 timer og stoppet på ca ørten plasser!  Buss kjører ikke motorveier, men nesten gjennom alle hagene til folk i Vestfold!

 

 

Det blir bare noen bilder her og der for jeg har mange bilder og fra i går kveld da jeg kom sent hjem  Sent men godtog til i dag så har jeg hatt tid å se over bildene noe særlig. Øverste bildet er hotellet. Skal lage et eget innlegg om dette! For det var et supert hotell og trenger eget innlegg. 

 

 

Et flott badeområde ved fjorden. Det regnet og regnet og lyste rødt hver gang jeg var der. Untatt den morgenen jeg skulle dra – da lyste det grønt.. Dette på grunn av overvann og fraråding bading på grunn av vannets kvalitet. Så ble ingen bad på meg her dessverre… Men da må jeg jo tilbake en dag og bade…hehe…

 

 

Så ble mye tusling og tasling opp og ned i gatene i byen! Og jeg fikk vært på Hvalfangstmuseet. Det blir også et eget innlegg. For det gjorde inntrykk!  

 

 

 

 

Gikk en liten topptur med paraply…Våt ble jeg, jeg hadde jo ikke pakket regntøy til denne turen. Når man reiser slik som jeg gjør så er det bare en liten sekk på ryggen med toalettsaker, et par truser og en kjole og badetøy! 

 

 

Følg med utover dagen. Men må visst ut til mamma nå straks og handle litt. Siste jeg gjorde før jeg dro var å handle og nå var det tomt både med melk og brød…hm…Ikke skjønte jeg noe..

 

 

S a n d e f j o r d

8 kommentarer
      1. Hotellet var helt fantastisk flott. Dere får sjekke inn der en dag i sommer og titte litt i byen. Utrolig fin by. Innlegg kommer 🙂

    1. Så gøy å se hva andre tar bilde av i nabobyen min! Tipp topp! Fine bilder! Og neste gang du dukker opp i Sandefjord, blir det Larvik også, vet du 😄😄klem

      1. Sandefjord leverte max – men regn var det litt for mye av…hehe…
        Masse god mat og magen ble stor….haha….
        Sandefjord er bare så herlig…..Larvik blir neste tur med bussen. Trenger å se enda flere hager 🙂 klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg