Jeg kjøpte meg sko i Spania

Skokjøp... I Spania var det voldsomt masse sko å kjøpe synes jeg. Masse skobutikker og på markedet. Jeg kjøpte 2 par sko på markedet. Og 2 par med slippers i en butikk der dem solgte alt fra leker til håndklær, tusjer, skrivebøker. Masse masse fint og ikke dyrt.  Tror jeg betalte rundt 15...

Capri

Hei alle sammen... I dag har jeg vært på Capri. Den øya :-) Ikke den øya utenfor Napoli da, selv om jeg har vært i Napoli da jeg var 50.  Denne øya her er oppkalt etter øya utenfor Italia. På 1930 tallet var det kiosk her og populært badested. Nå ligger det 2 hytter her i stedet. Ligger u...

Hørselblogg nr. XX - tema: stige

Hei lesere av hørselbloggen :-)  Noen uker siden sist, jeg har vært på ferie. Hvordan gikk det mon tro? Gikk ganske greit, hadde på apparater når det passet. På stranda ble det vanskelig da. Da turte jeg ikke ha med. Ville ikke kline ned med saltvann og sand. På kveldene i leiligheten gikk ...

Slik går nu dagan....

Her går det i ett etter ferien. Mamma som havna på sykehus mens jeg var på ferie. Sider på et kortidssenter. Der er hun ennå. Blir mye kjøring og besøk og litt kleskjøp etc etc. Hun ble lovet hjemreise på torsdag og det er nå utsatt til mandag. De ville se hvordan hun fungerer ang demenssykdommen...

Mye å se bare man har øynene med seg....

Hei og god ettermiddag,  En vakkert bilde fra stranda i Santa Pola. Det var sikkert brudepiker som var i farten. En fotograf tok masse bilder :-) Og jeg passet på å ta et bilde eller to jeg også, ville jo ikke forstyrre....så dro opp mobilen og snek meg rundt på stranda. Det var den ene d...

Det var masse blomster rundt omkring i Santa Pola

Jeg nyter alle disse vakre fargene fra Santa Pola, de er langt fremme. De har jo ikke denne lange kalde vinteren som vi har her i Norge.  Nyt blomstene du også, :-) og ha en god natt.  Litt stress her nå hjemme. Mamma har havnet på sykehus og nå nå et kortidssenter. Så blir litt styr ...

Stranda og havna og promenaden i Santa Pola

teDa kommer det litt havn og sjø og et lite glass øl, hehe. Som dere ser så er strendene digre og har ingen ende. Det går ferjer over til en øy som heter Tabarca. Fikk aldri tatt denne da, for været var ikke så varmt, og dagene gikk. Men jeg kommer sikkert tilbake. For det var et deilig ste...

Fra matmarkedet i Santa Pola

Hei, alle sammen. Jeg har vært en uke i Santa Pola i Spania. Reiste sammen med min niese og møtte min svigerinne i Santa Pola. Jeg har aldri vært der før. Men var en flott havneby. Min bror og svigerinne har kjøpt leilighet der. Så jeg ble bedt hjem til dem. Vi har hatt det fint, men ikke så varm...

Hjemme igjen... / Santa Pola i Spania

Heisan, da er jeg hjemme igjen. Hatt ferie og vært i Spania.  Legger bare ut et par bilder i dag, men kommer flere etterhvert. Så blir bare kort innpå her i dag, kom hjem nå kl. 2200 i kveld...

En liten hilsen herfra

Ønsker dere alle en fin kveld..... Håper alle koser seg masse og har en fin kveld, rekker ikke lese veldig mye i disse dagene, men etter hvert leser jeg og kommenterer masse. Håper solen og våren er der du bor :-)   Klem Solveig Noen bilder fra fredagen..........

Jeg legger ikke opp altså....

Hei fredag igjen,  Dropper hørselbloggen i dag. Blir litt stille noen dager, kanskje... Men følg med, følg med...Plutselig dukker det opp noe!  Men rekker ikke kommentere eller lese tror jeg... I dag gikk jeg tur til Femdalsund, masse hytter, men ingen hyttefolk. Så da er det flotte...

Litt store fugler eller fulær som vi sier i Fredrikstad

En due har blitt min venn. Den kommer nesten hver dag utenfor kjøkkenvindu mitt. Stor fugl, men er ikke slem mot de små fuglene som er der. Den spiser litt solsikkefrø som har blitt liggende i løpet av vinteren.  Zoomet inn Grågås fra turen her om dagen. Det var hundrevis på et jorde. ...

Finner dere skumhjerter i naturen?

Et lite hjerte i skogen jeg fant.... Det har kanskje blitt laget av en liten tant. Neida, naturen selv greide det fint... All snøen i skogen ble nok litt tint.   På turen i dag fant jeg et lite skumhjerte <3   Det er vårtegn dette også. Når det skummer nedover fjellet. ......De...

Vårtegn :-)

I dag gikk jeg tur her på Kråkerøy (igjen....) Plutselig så jeg sikkert hundre Grågås på et jorde. Og så fant jeg Blåveis da.

jeg sparer

Jeg sparer og sparer.... Disse skålene/bollene er jo bare vakre. Har også en større i rosa. Ønsker meg mange av de som er større også! Brukes masse til taco, nøtter, godteri...   De er i bruk hele tiden og finnes i et hav av farger :-)   Sparer du på noe?

Vannet gikk

I går da jeg satt her hjemme, gikk vannet..... Jeg satt og så på tv sånn før 2200 skulle jeg koke meg te, ble helt paff - ikke vann i springen. Begynte å tekste med naboen om han hadde vann. Pussig han hadde...Men da hadde det kommet hos meg også.  Jeg tappet litt i ei bøtte, mem men så i...

Til og med karsen synes det er litt kaldt....

Hei og hopp, Jeg sådde litt karse i en kurv som yngste sønn lagde på barnehagen/skolen..Den gang han kom hjem med denne så var det sådd karse. Så satt i gang i år igjen jeg, men vil nesten ikke gro synes jeg... Sår i bomull og vann. Mer skal ikke til. Den står på kjøkkenet i morgensola,.... Ka...