jeg velger meg et sengeteppe av blomster

God kveld…

 

Kvelden går unna i godt selskap! Sånn er det.. 🙂

 

 

Da jeg gikk tur i stad så møtte jeg dette vakre teppet! Blomstertepper er vakkert. Det gror så det knaker ute i naturen nå. Vanskelig å henge med. Hvitveisen med sine tepper og bjørka har fått museører..

 

 

I morgen er det meldt 14 – 15 grader her hos oss. Varmere enn i Spania, så da blir det ut å nyte, pusle litt i hagen. 

 

 

Har begynt ute jeg – klippe busker og trær og raker i hagen! 

 

 

Nok å ordne med, men det er bare deilig etter en lang vinter. Det er den lengste vinteren jeg kan huske.. med korona og kulde og ja alt som hører med. Vi kom oss gjennom vinteren i hvertfall! Hele denne uka har jeg skrapet is på bilruta hver eneste morgen. Håper og tror at det var siste gløtt av vinteren for denne gang! Nå er det vår og sommer som står for tur. Det kan jeg like…For hver vinter som går så blir det tyngre og tyngre og storme avgårde hver eneste dag!

 

Betraktinger om pensjonister får jeg skrive om en anne dag! I morgen er det gåskole igjen da. Se siste innlegget her: Gåskolen 15/2021 – to små bokstaver og dagens innlegg finner du her: takk mine lesere ogjeg ba mine lesere kåre Norges beste blogg – resultat!

 

GOD NATT ELLER GOD MORGEN!

14 kommentarer
    1. I morgen blir det hagearbeid på meg også. På tide å få rydda bort det som er vissent i bedene.
      Så ser det straks litt bedre ut.
      Og så er det godt å holde på ute i slikt vær.

      1. Beste jeg vet når våren kommer og være ute i hagen! Bare det å rake litt – gjør hagen mer ryddig…
        Koselig å holde på! 🙂 Fin dag videre.

    2. dette var et vakkert blått blomsterteppe ,gleder meg til det kommer hit også ,ja vi fikk jo snøklokkene da før snøen la seg over alt ,og siden den ligger her ennå må jeg vente med både hestehoven og kvitveisen ,men tipper alt kommer fort bare snøen forsvinner

      1. Du har masse å glede deg til. Synd at snøen ødela disse vakre teppene av snøklokker. Når snøen forsvinner hos deg så er nok disse på hell! Her er de visne nå..Men tepper av hvitveis er utrolig nydelig..Du kan bare glede deg. Ønsker deg en fin dag!

      1. Tusen takk snille deg. Ja, det var veldig tråkig med all den tunge snøen som falt flere steder i landet vårt. God klem til deg og nyt dagen..

    3. Så nydelig teppe! Og det er godt å få begynt i hagen! Jeg har kun fått raka litt foreløpig…. men så er jeg jo mest på jobb eller på tur da….😔😔😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg