Jeg satt ute på skjæret og gråt

 

God kvelden! 💜 

 

På bloggen til en død blogger så kom det opp en oppdatering EVASWINDOW Eva døde lørdag 14. mai og ble begravd på fredag. Eva var en god bloggvenninne for flere av oss her inne. Bloggvenner er gode og nærme venner, dette er ikke overfladisk bekjentskap! 

 

Da jeg var på søndagstur i dag så tok jeg en pause på et skjær og åpnet blogg.no for å se om det var noen oppdateringer. Stor var min overraskelse at denne bloggen kom med oppdatering. Ikke vet jeg hvordan det har skjedd, om broren og dem hadde passordet..Eller om de hadde blitt fortalt det, eller om de fikk det fra blogg.no eller om det var skrevet i en bok! Jeg vet ikke! Men Eva døde brått, satt i telefonen og midt i en setning så stoppet hjertet hennes – 53 år ❤️ snart 54 i neste måned. Så det har vært mange tanker her på blogg den siste uka. 

 

Da jeg leste den teksten, tror det er hennes bror som har skrevet de sterke ordene, så begynte jeg å gråte der ute på skjæret..Veldig sterkt å lese hans ord om sin søster om hvordan hun hadde brukt bloggen om sykdom og triste ting, men også veldig mange positive ting og masse bilder, hun var langt over middels rå til å ta gode foto og mange! Tekstene hennes på blogg var til tider veldig lange, der hun gikk i dybden på sitt liv! Satt ord på ting – hun var en mester med ord! Men nå er altså dette vinduet lukket!

 

Vi bloggere samlet sammen til en nydelig krans! En annen bloggvenn ordnet dette på en flott og ryddig måte Bunny.blogg.no ❤️

 

 

Det er jo noe som heter når en dør lukkes, så åpnes en annen dør! Det kan jo skje her også, at en i familien åpner et annet vindu i denne bloggen! Det vet jeg ikke noe om. Bloggen ligger høyt – for Eva klatret sakte men sikkert oppover på lista og hadde mange følgere!

 

 

Det ble igjen mange tanker denne dagen! Man føler virkelig man har mistet en god venn ❤️ Dette var altfor tidlig og veldig trist for barna og familien hennes og alle hennes venner! 

 

❤️❤️❤️

37 kommentarer
    1. Ja tårer hadde vi nok alle. Jeg var i tvil om jeg skulle poste det i blodgruppa når jeg så Tom publiserte den triste nyheten. Men jeg er glad jeg gjorde det. Jeg spurte Tom først hva som hadde skjedd. Jeg trodde alle i blodgruppa visste det, så viste det seg at de gjorde ikke det og jeg er glad det ble tatt i initiativ til krans 💜

      1. Jeg fikk sjokk altså, en annen blogger hadde fått dette med seg og fortalte meg det.
        Var bra du postet det i gruppa og klarerte det med Tom.
        Det var utrolig vondt, men godt å vite hva som hadde skjedd. Her var det godt med åpenhet ❤️
        Klem til deg.

    2. Jeg så innlegget på bloggen til Eva på Facebook, og nærmest skvatt da jeg så det var en oppdatering. Gikk inn å leste det flotte og veldig rørende innlegget, og som du gråt jeg. Så det smilende bilde av Eva og det ble litt for mye… Samtidig som det var trist og vondt, så var det godt å lese det å la følelsene slippe løs. Klem ❤️

      1. Jeg også, skvatt der ute på skjæret og måtte lese dette flere ganger!
        Og tårene rant og rant! <3
        Nydelig innlegg av broren, men for en tragedie ❤️ Dette er bare så uendelig trist..
        Ja, ble for mye og i dag rant det over for meg!
        Klem til deg.

    3. ja dette er vondt ,særlig for barna men også for alle oss som var så heldige å bli kjent med Eva ,jeg tenker ofte på kor uretferdig det kan være ,att en som er så ung og glad i livet så brutalt blir revet bort ,samtidig ligger mange syke og bare vender på den dagen og det kan gå år ,men jeg er glad jeg fikk bli kjent med Eva både her inne og utenfor :=) klem

      1. Veldig vondt og tragisk.
        Måten å bli revet bort slik, en hel familie sitter tilbake med uendelig tomhet!
        Tragisk…
        Enig med deg, folk sitter jo rundt og venter på denne dagen! Og her plukket Gud den vakreste
        blomsten han fant <3 uforståelig…

    4. Uendelig vondt for de som sitter igjen, og spesielt barna, når noen blir revet bort så plutselig uten forvarsel. Ingen mulighet til å ta farvel, men samtidig slapp hun å ha det vondt, noe som ofte er tilfelle for de som blir liggende. <3 Jeg har hørt at de beste går først, og det er såvisst tilfelle med Eva. <3

      1. Veldig veldig trist for de som er tilbake, revet vekk <3 Forferdelig!
        Ja, min mamma sa også det, de beste går først. Man velger vel å tenke slik tenker jeg.
        Men som Fruens Vilje forteller, det er så mange der ute som venter på dette øyeblikket!
        Hvorfor skjer det dette, man undrer faktisk over dette livet altså <3

    5. Det er fortsatt uvirkelig at Eva er borte. Som deg, så reagerte jeg sterkt da jeg så at det var nytt innlegg, men forsto med engang at det var broren som skrev.
      Et sterkt, trist og flott innlegg som beskrev Eva så godt. Jeg har jo ikke kjent henne så lenge som mange av dere andre, men følte jeg ble godt kjent med henne de siste 2 årene. En herlig dame, som er savnet av mange ❤️

      1. Ja, ble helt satt ut jeg når det kom en oppdatering fra de pårørende her.
        Men jeg skjønner at de ville fortelle. Husket jeg fulgte en annen blogg også..
        En blogg hvor det også skjedde et uventet dødsfall. Da ble det skrevet om dødsårsaken og dagen etter var bloggen slettet!
        Eva var en raus dame, lett å like og hun var ekte <3 Har lest bloggen helt siden jeg begynte å blogge jeg.
        Så klart ikke alle innleggene, for de var som sagt veldig lange og en del sykdom så klart. Men hun var et godt menneske og jeg
        hadde unnet henne et godt liv sammen med en kjæreste. Hun var en slik dame, likte nærhet og omsorg. Så var
        trist hun satt alene og etterhvert kom det alvorlig sykdom inne i bildet her! Jeg tenker mitt om dette.
        All medisinering må slite hardt på hjertet. Medisiner som skal bremse andre alvorlige sykdommer! De er nok meget sterke for andre organer.

        Men du ha en fin kveld i Halden, klem ❤️

        1. Tusen takk for det. Ja, det sliter nok veldig på hjertet med diverse medisiner. Så en kan nok tenke sitt, men når det var en feil på hjertet i tillegg, så ble det sikkert nok.
          Altfor tidlig, men godt hun ikke merket noe selv. Bare trist! <3

          1. Forferdelig trist og så altfor tidlig. Dette er bare så tragisk at jeg har ikke
            ord ❤️ Her må det være svikt et sted tenker jeg.

    6. Overskriften var nok til at mine sluser åpnet seg, uff, blir helt satt ut av dette jeg. Fine Eva, bare sånn plutselig borte, ikke til å tro. Sender deg en klem jeg❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg