I dag kom regnet

 

God kveld, dagen i dag har jeg vært på jobben! Da rekker man ikke blogge, nok å ta i når man man jobber lite fra før og 17. mai kom på en tirsdag, altså jobbedag for meg! Men sånn er det, da er bare å jobbe på med kort uke!

 

Pyntet meg med kjole i går, du finner mer her hos Natheless NATHELESS (MINITREFF) Bamsesmykket ble tatt av for det passet ikke inn i fargene..hehe! Jeg har jo stil. Kjolen er fra Samsøe Samsøe for dem som er opptatt av merker! Ikke ny, men er veldig glad i den kjolen! Ser dere hvilken blomst det er? Det er slike som blomstrer nå (på trær), og finnes i flere farger!

 

Og klart jeg hadde neglelakk lik den lyse lillafargen 💜 

 

 

Kos dere med kvelden da, og vet dere i dag kostet bensinen 25,80 her på Kråkerøy! Det gjelder å gå og sykle, for dette er å hive pengene ut av vinduet! Noe så bortkastet…

 

18. mai og det regner!

18 kommentarer
    1. Så gøy at du traff Randi i går da! Dere er flotte damer! Her nord var det regn,vind, sludd på selveste 17 mai. Vi holdt oss inne. Flotte bilder hos deg og Randi da! Nydelig vær hadde dere. Nå skinnet sola her. Låner den litt. Klem

      1. Tusen takk, var veldig gøy..Plutselig var hun der. Så koselig.
        Bra det er sol hos dere, regn og grått noen dager her nå. Men regn trenger vi altså.
        Fin kveld videre, klem..

    2. Det er forståelig at man ikke rekker å blogge når man er på jobb. 18.mai blir jo på en måte “dagen derpå” etter feiringen av 17.mai, men det er ingen hindring 😊

      Kjempegøy at du møtte Natheless. Dere var så kjempefine sammen ❤❤😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for hyggelig kommentar. Nei, er man på jobb så blogger jeg ikke…
        Ja, 18. mai har vel alltid vært en litt tom dag og mange er slitne!
        Ha en fin kveld videre da, klem fra meg.

    3. Stemorsblomster i nydelig lillafarge.💜
      Dere syns kanskje det er greit med litt regn nå. Vi fikk sola i dag, endelig.☀️
      Svindyrt å fylle bensin, altså!🤬
      Lurer på når prisene skal stoppe opp. De bare øker og øker.

      1. På kjolen er det blomster fra magnolia-
        treet..En av de flotteste blomster jeg vet om!
        Bensin er for dyrt nå og jeg er glad jeg går så mye som jeg gjør, hvis ikke
        hadde jeg hatt lite å rutte med altså. Dyrt i dag! Ganske varmt og fint her nå, deilig..
        Fin kveld til deg.

    4. Så klart du har stil!
      Så innlegget hos Natheless – og så fine der er på bildet – kjole og bunad 🙂 Fint bilde av deg her også 🙂

      God torsdag til deg 🙂

      1. Tusen takk, stil må man ha – sin egen i hvertfall…
        Koselig å møte Randi og nydelig drakt hun har sydd! Ha en fin dag videre.. 🙂

    5. Så gøy med et bloggtreff sånn på 17 mai 😊 Ja det kom noen dråper med regn her også i går, men det kunne godt ha kommet noen flere, for det er fortsatt tørt ute. Jeg klarte å fylle opp tanken på bilen da diesel-prisen et kort øyeblikk av rett under 20,- Varte ikke lenge dessverre. Ha en fin torsdag 🥰

      1. Tusen takk, var så koselig å møte Randi igjen så lett og fin å prate med!
        Vi trenger regn så det er veldig bra, prisen hadde gått ned noen kroner i dag så jeg!
        Men ikke nok, ille når en liten tur ut til mamma skal koste en hundrelapp!
        Fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg