Hus og hjem

 

God søndag her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg i hus og hjem).. 

 

 

Til jul fikk jeg en slik boks av min svigerinne. Kjempepraktisk til å ha sminke, kremer og smykker etc. i. Jeg har prøvd å dandere litt til å begynne, men er jo mest praktisk å fremme det man bruker mest i hverdagen.

 

Forskjellige leppestifter og pensler og slike ting man bruker hver dag! Lettere å finne frem enn å rote i en kurv eller sminkemappe og her kan man også legge de smykkene man bruker ofte! Veldig praktisk. Jeg har denne på. badet, men mange har jo et sminkebord på soverommet og da ville man jo hatt den der.

 

Vet ikke hvor min svigerinne har kjøpt denne, men muligens i Spania da dem har leilighet der. Men har sett disse på Normal også – bare mye mindre variant! 

 

 

Jeg ble veldig glad for denne, virkelig kjekk altså!

 

 

Nå er det søndag og man skal ikke ut av huset på jobb, men jeg tar det vanlige morgenstellet hver dag året rundt jeg 🏠

 

Hus og hjem 🏠

13 kommentarer
      1. Veldig kjekk og bruker man ikke sminke så kan jo ha perler, eller smykker eller andre hobbysaker tenker jeg.
        For her var det mange forskellige kroker og kriker og med lokk.
        Jeg er litt sånn maskin, gjør det samme hver dag! 🙂

    1. Den så praktisk ut 😊 Jeg har ting I kurver, og det er litt rotete, ja. Har sett slike i Spania. Er på flyet på vei hjem derfra nå 🌞 men setter den på ønskelista mi for neste tur 😊

      1. Veldig kjekk, så selv denne første gang da jeg var på besøk hos min svigerinne i Santa Pola og tenkte så smart å samle alt sammen slik…Har sett etter det her hjemme, men ikke funnet annet enn den på Normal som sagt. Men denne var annerledes. Du får sjekke ut neste gang dere er på tur!

    2. Så bra at du likte den. Denne kjøpte jeg på Ø og B PÅ Norbysenteret, men det var i Spania jeg så de aller først. De ligger et hakk foran oss som regel. Veldig praktisk, og finnes i mange forskjellige typer.

      1. Var jo helt genial. Kjempesmart til sminke og kremer. Men som sagt, topp til hobbystæsj også! Smart sak man kan ha både her og der. igjen tusen takk! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg