Hjemme igjen

 

God søndag..

 

Siden sist!

 

Siden sist har jeg fylt 60 år og vært på tur til Tyskland. Nærmere bestemt Kiel..Blir bare noen bilder her nå så blir det nok flere etterhvert. Dårlig med nettverk på slike ferjer. Man kan kjøpe seg datapakker, men er dyrt og det gadd ikke jeg. Uansett blogger jeg ikke og forteller at huset mitt er tomt og jeg er på tur! Så blogging av slikt kommer i ettertid! 

 

 

Bursdag og feiring av dagen har foregått på Kiel-ferja. Altså cruise til Kiel og retur, og 4 timer i Kiel.. Vi dro på fredag og var hjemme nå i dag. Bursdagen min var 1. juni og da var jeg stort sett opptatt fra klokka 0700 til 2300…Dagen bare fløy! 

 

Bildet over her er drinkene våre når vi venter på showet om bord. Alle hadde valgt røde, det var ikke planlagt, men kult da!  Gutta og jeg hadde veldig fine og koselige dager og kvelder, med deilig vær, god mat og drikke, utrolig flott båt og alt var hyggelig fra A til Å..Vært planlagt lenge denne turen, helt siden i vinter..

 

 

 

Min middag (jeg fikk snudd fisken før jeg rakk å ta bilde, for den var fint pyntet med urter)  og to av dessertene. To av oss hadde like desserter. 

 

 

 

Mens vi spiste middag på lørdag, seilte vi under den berømmelige BROEN! 

 

Det kommer flere bilder og innlegg og flere bilder deler jeg også på IG – Solliv.blogg 🥰 Etterhvert..

 

28 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen som var🎉Stas med jubileum. Og du feira bra med Kiel-tur også. Supert. Enig med deg i at en ikke trenger å annonsere at en er bortreist. Jeg skrev også innlegg etter at jeg kom hjem fra Gotland🙋🏼‍♀️

      1. Veldig stas med jubileum og tur. Utrolig fin tur og all den gode maten. Herlig.
        Nei, vil legge ut minst mulig slik når man ikke er hjemme. Tenke litt.
        Og jeg hadde ikke nett heller, så fikk ikke lest eller kommentert noe..
        Skikkelig avkobling 🙂

    2. Gratulerer med vel overstått Solliv!! Hipp hipp for deg!! Stordag, da er det helt knall med Kiel-tur. Elsker de båtene, den aperolen så superdigg ut, haha.. kos deg masse med å ta inn opplevelsene i etterkant 🥰🐰

      1. Tusen takk, veldig god den drinken der altså..Så frisk og fin..
        Må feire slike dager, og Kiel er topp ja. Disse turene er luksus og veldig koselig.

    3. Husker ikke om jeg har gratulert deg med dagen, så jeg gjør det i alle fall nå: Gratulerer med den runde dagen. Lenge siden jeg har vært Kiel, men det er en fin tur og en fin båt. Ha en fortsatt fin søndagskveld, klems 🤗

      1. Tusen takk, ja diss båtene. er helt topp. Lage siden jeg har vært på slik tur også.
        Skikkelig moro var det. God søndag. videre, klem…:-)

      1. Tusen takk, helt topp bursdag. Kan anbefales..:-) klem..
        Disse båtene er jo så utrolig flotte. Tatt de flere ganger, men lenge siden nå..
        Klem..

      1. Tusen takk, ja ble veldig stille. Kunne jo kommentere heller. Hadde ikke nettverk.
        Ble koblet av når jeg gikk på ferja. Veldig spesielt med nett når man er til havs.
        Så var ikke på nett før i dag når vi kom til land. Så har ikke lest noen ting fra deg eller andre.

    4. Gratulerer med dagen som var 🥰 Koselig med sånne turer. Koselig å planlegge også 😊 Fint å reise med de man er mest glad i ❤️

    5. Har jo gratulert deg på IG og har sett bilder. Uansett når man har rund dag er det topp og feire den på Kiel båten. Flott båt og topp mat, og avkobling. Gøy at du og mitt yngste barnebarn har bursdag 1 juni. Vi feiret dagen på lørdag, og søndag var vi på Kulturhuset. En av barnebarna er med og de danset hip hop. De var utrolig flinke disse ungene og tenåringer. Ønsker deg en fin uke. Klem

      1. Tusen takk, Kiel-ferja er helt topp. Skikkelig moro å reise med den.
        Skjer noe hele tida. God mat og flotte lugarer. Kan ikke bli bedre.
        Det var gøy, bra dere Fikk feiret bursdag.
        Kos deg med ny uke, klem herfra 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg