god morgen solens land

 

God morgen…Våkna tidlig i dag og fikk ikke sove igjen…Sånn er det noen ganger. Ønskedrømmen er jo å sove til klokka ringer. Da er man uthvilt og fresh synes jeg. Men kan ikke mer enn prøve å sove litt til og litt til…Til slutt gidder man ikke mer og står opp og lager seg en kaffe. Sola skinner utrolig her i dag. Det så ikke lovende ut i går går kveld, da skyet det til og ble kaldt og det begynte å regne. Men nå er det meldt noe fine dager her nede hos oss, og kanskje i hele landet. Deilig <3

 

Hadde jeg hatt fri i dag, så hadde jeg satt meg ut med kaffen. Men litt liten tid synes jeg når man skal på jobb. Det passer best for meg når jeg har fri hele dagen…Men sol er deilig. Min nye solseng finner du her: syden forsvant ut av det blå i år Det er deilig å slenge seg ned på en solseng ute. Slapper skikkelig godt av da. Men det bør være passe varmt…Ikke for varmt og ikke for kjølig…Den perfekte dagen! Kanskje den er i dag, men jeg må ut av huset 🙂 Etterhvert skal jeg ha litt ferie. Det blir deilig. Det blir arbeidsferie her hjemme. Jobbe med prosjekter på huset. Maling og beis…Ingenting gjør seg selv. Da ønsker jeg deg en fin dag videre og kose deg litt innimellom plikter og jobb! 🙂

 

 

Hagen er flott!

 

 

 

Nyt dagen…

 

 

 

8 kommentarer
    1. deilig med sol da,i dag regner det hos oss,men det har melt sol i morgen og hele pinsen :=)helt ok i dag siden jeg alikavel må bortover til fysio ,skal en kose seg i hagen er det greit å kunne være hjemme enig i det ,så blir plantene vannet i dag .
      Herlige blomster ,den rosa rhododendroen har jeg 2 av men dei blomstrer ikke ennå hos meg,her blomstrer det meste et par uker senere enn vanlig

      1. Best å kose seg i hagen når man har fri. Sånn litt før jobben blir ikke noe greie på. Begynner jo 0800 hver dag.
        Håper sola kommer til dere også utover dagen. Litt uvant med så sterk sol 🙂 Mai har jo vært kald! 🙂

    2. Det blomstrer hos deg 🙂

      ja har man hus har man arbeid :-D!!

      Ha en fin dag og nyt sola – her kommer sola etter hvert og vi har blitt lovet en flott pinse 🙂

      klem

    3. Du verden. Tidlig på føttene skjønner jeg 🙂 Jeg har konvertert fullstendig. Fra morgenfugl til nattsvermer 😀 Men skitt au,, det går bra 😀 Sola skinner her ennå…. men får se hva som skjer. Ha en vakker onsdag 🙂

      1. Her er det tidlig opp og tidlig i seng…Litt kjedelig noen ganger. Da jeg endelig finner roen for å slappe så må jeg stupe i seng…Deilig vær ute i dag…:)

    4. Så flotte blomster, Solveig! Jeg våkner ofte sånn tidlig… det er kjipt…. er jo oppe kvart på seks hver dag… så snart er det natta her! Gode klemmer til deg <3

      1. Tusen takk, ja – det blomstrer bra her nå. Koselig…Når man må tidlig opp så burde man i hvertfall sove til klokka ringer og ikke en time før…Det er kjipt….nattaklem….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg