God lørdag i heimen

Reklame | Cellbes

 

Det er lørdag og fri…Deilig. Sitter her med kaffekopp nr. 2 og skal etterhvert ta litt rengjøring her hjemme! Har rutine på slikt, det er fredag eller lørdag! I går ble det: et sted å høre til så i dag blir det litt ut med tepper og slikt! Skal et hjem være hyggelig så bør det vært rent og innbydende – det er mitt motto! Lys og blomster hører med! Og myke god klær luner skikkelig…Klikk gjerne innpå! Ønsker deg en fin morgen med kos og hygge og kaffe! Og krystaller finner du her: snøkrystaller til jul <3

 

Happy Holly//Cellbes//Cellbes

8 kommentarer
    1. Hei og god morgen!

      Jeg har fortært frukost og kaffe – lest blogger og sett litt morgentv… og gjør meg nå klar for Yoga på aktivsenteret 😀

      Et sted å høre til der en herlig serie!

      Ønsker deg en herlig lørdag 🙂

      klem

    2. Har vært og handla og tatt to kopper kaffe i dag jeg også… Mannen vaska gulver her i går..og det er stort sett ganske ryddig her..så med litt levende lys blir det nok koselig i kveld 🙂 Klikka innom fler ganger jeg.. Grått og rosa er i grunnen ganske fint sammen… Lørdagsklem <3

      1. Herlig lørdag da. Tusen takk for klikkinga…Det er gøy! Ganske ok her også, men jeg har litt for mange prosjekter noen ganger så blir jo rot..Men får vel snart begynne med litt julevask…hehe…Klem til deg.

    3. Du er så flink og følger gode rutiner! Når jeg ser at været er ok, så fyker jeg avsted på tur….. og så har jeg støvsuga og vaska badet etterpå……! Er ikke så glad i husarbeid, egentlig, men ……! Likte godt den cardigan – er i en oransjrød farge som var veeeeldig fin! Klemmer <3

      1. Tusen takk, liker å få unna ting før jeg flyr ut den døra. Tar jo bare 2 timer! Begynner tidlig og ferdig før 1100..God tid til å finne på noe etterpå. Er ikke så flink etterpå da jeg har vært ute. Da er lissom futten ute…Klem..
        Den cardigan var fin i den fargen. Enig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg