fraya – garn – skaperevne – inspirasjon

 

God kveld…Dagen gikk fort. Vært på jobb. Bestilt service på bilen og EU-kontroll. Ordner det der jeg kjøpte bilen. Liker å dra opp og prate med gutta jeg. Mens jeg var på de kanter så dro jeg innom Stoff og Stil. De har et garn som heter Fraya. I denne familien så er det masse fint garn. Det øverst bildet her er Sparkling. Tynt tynt garn som er fint å bruke i annet strikk. Ikke et helt plagg, men i noen border sammen med det ordinære garnet. For å få plagget litt annerledes. Jeg kjøpte et nøste med grønt. Kosta 29,90. 

 

Det gule her heter soft. Det er 100 % organic cotton. Kosta 39.- kjøpte et nøste. Skal prøve det til en klut.  Litt morsomt å teste litt garntyper. 

 

Dro med meg en katalog over de forskjellige garntypene. Legger ved en link her. Flere gratisoppskrifter også. Sjekk linken her: Stoff og stil  Veldig fine farger synes jeg og utrolig mange forskjellige garntyper. Alltid gøy å forske på garn og dette garnet har en grei pris. Og det er viktig for meg. 

 

Kvelden gikk fra meg og sent ute med blogginga. Har sittet og lest dokumenter. Er tillitsvalgt på jobben og blir at man tar med ting hjem! Hadde valg på jobben her om dagen også. Så går på 2 nye år som tillitsvalgt jeg! 🙂 Noen må jo være det. Men er en veldig viktig jobb. Men du blir ikke RIK på penger <3

 

Ha en kjekk kveld da…

6 kommentarer
    1. Da har du jammen fått ordna opp idag! Det er godt å fikse ting…. tillitsvalgt er en viktig jobb å ha – nei, ikke rik på penger, men på god erfaring iallfall! Klem <3

      1. Ja, nå er alt bestilt i hvertfall. Men service og EU-kontroll blir det senere. Men greit å få en dato 🙂
        Veldig viktiig jobb og man lærer mye og får mange oppgaver og deltar masse i møter. Viktig at alle arbeidsplasser har en plasstillitsvalgt :)eller flere… Fin kveld videre. Klemmer…

    2. spennende garn da,kluten blir nok frisk og fin ,liker det gule :=) det grønne blir spennende å se hva du finner på å bruke til :=) ja noen må ta verva,mange liker slike som deg,som sier ja til gjenvalg ,da er du flinke

      1. Tusen takk, gleder meg til å strikke med det gule garnet til en klut. Liker tynt garn til kluter.
        Det grønne har jeg på lur og strikker med noen omganger når jeg lager noe som passer. På en vrangbord eller noe. Var skikkelig fint!
        Viktig verv og det er hyggelig å få ny tillit 🙂 Takk….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg