Fineste sted i verden

 

Det ble en kveldstur her ..fineste sted jeg vet om. Man finner stemning og man finner motiver..Jul på Isegran her på Kråkerøy. Koselige gater, man finner lykken der og da. Ikke i penger, men i glede! Jeg trippet lykkelig omkring og ble så glad…så fornøyd og vandret rundt på den lille øya! Til det begynte å knurre i magen…jeg måtte hjem og spise litt..Hadde vært en tur på sykehjemmet og sykehjemmet ligger bare et steinkast fra Isegran..Så var  fornøyd med meg selv..og dagen! 

 

 

Jul så langt øyet kan se, fint..

 

 

Juletrær med ekte snø er da sååå fint det.

 

 

Najaden er pyntet med lys..

 

 

Herfra ser man Gamlebyen og Cicignon og Møllehjulet..

 

 

Månen speiler seg i elva…Så fint og jeg blir glad når jeg ser så mye vakkert! 

 

Etterpå er det Messi og nå var det Luka Modric..Ja, nå prekær vi fotball dere!

 

Kos deg! 

10 kommentarer
    1. Så vakkert og julepyntet rundt deg.🤩🎄🌟
      Det er koselig å ta seg tid til å ta inn julestemningen rundt seg og bare gå og vandre og se på alt det vakre.🎅🏻🎄
      Nyt fredagskvelden!🤗

      1. Tusen takk..Det er virkelig flott på Isegran hele året og veldig spesielt med snø også da. Da er det flott
        julestemning her. Isegran leverer……..
        Nyt kvelden, kos deg! 🙂

    2. Så vakker julestemning på Isegran! Da blir man i godt humør, ja! Her har det vært Luka Modric…. og nå er det Messi som får min fulle oppmerksomhet (nesten…. siden jeg leser blogger også)! Jeg syns det var synd at Brasil røk ut….. i mitt hue skulle de jo spille VM-finale mot Portugal, hihi…. 🙂 klem

      1. Brasil var ikke gode nok, må prestere mye mer. Messi er topp,,,,vi satser på han og laget.
        Isegran er helt magisk og man blir lykkelig..
        Kos deg! Klem kommer…<3

    3. Så koselige bilder! 😀
      Jeg blir også glad når jeg går rundt og nyter julelys og snø i nabolaget, enten det er her eller andre steder jeg har bodd. 😊 God helg! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg