et nummer er viktig

 

I dag var jeg fornøyd med nummeret – veldig fornøyd. Men jeg tror mat, markeder og julemesser selger! Folk vil ha jul og følelser og glede. Vi er litt sugne i år på dette merker jeg.

 

Den gang man var 16 og litt eldre så jaktet man jo rundt i bygda for å finne en fest. 

 

Når man er 16 x 3 eller 4 eller noe sånt så jakter man rundt for å finne julemarkeder. Hver alder har sin sjarm og det er viktig å kjenne på sin egen alder og akseptere den! Jeg jakter ikke lenger på så mange fester – jeg vil heller finne glede i andre ting slik som eksempel julemesser. Jeg kan fint akseptere at jeg ikke er 16 år.

 

Men så var det nummeret da – 25! Helt greit. Kommer nok ikke høyere i morgen..Men alle har vel et mål å kjempe mot seg selv, dagen i går eller forrige uke. Slik er det med meg i hvertfall! Det har ikke noen betydning – tjener jo ikke noe, men synes det personlig er gøy! 

 

 

– Solliv

26 kommentarer

Siste innlegg