Et hjerte av is – vil vi kanskje ikke ha

 

Men du – isdronningen eller ikke! Det er ny uke igjen, mange skal på jobben i morgen! Dagene går og helga går…Det er livet. Men vi får bare henge med i svingene altså! 

 

Men dere, alle mine venner her inne og alle lesere og følgere! Jeg ønsker dere en God ny uke der dere er!

 

Jeg sitter her med te i Swell koppen min Hus og hjem og den er så varm at jeg måtte åpne tuten litt! Greit med varm te, men man jo kunne svelge den! Te er for meg medisin. Det må jeg ha mange kopper av hver eneste dag! Drikker stor sett bare grønn te, kan være noe variasjon på dagtid! Tidligere i dag ble det en tur rundt her og etterhvert bort til mamma Naturen og vi tegnet litt Sånn ble min søndag. Verken mer eller mindre. Timene gikk hos mamma da jeg ryddet jula ut! Her er det litt igjen, litt småtteri som litt pynt og lys har jeg utendørs enda!

 

Pluss at jeg gikk en tur på kvelden før middagen. Så da sier jeg bare:

 

 

God ny uke!

20 kommentarer

Siste innlegg